• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 11:15

Detail zákazky Z202122122

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 11:15

Základné údaje

Z202122122

OF-242104

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6046171

Objednávateľ

00321796

Mesto Žilina

Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, 01131, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Pravidelná dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie zemného plynu do odberného miesta v trvaní 24 mesiacov.
Poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 24 mesiacov.
Úspešný dodávateľ zabezpečí všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie zemného plynu a súčinnosti s doterajším dodávateľom, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak k nej dôjde.
Verejný obstarávateľ obstaráva pre iného verejného obstarávateľa.
Predpokladaný termín dodávky 24 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba plynu na 24 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) za odberné miesto SKSPPDIS010510009137 MWh 154,00 462,00
Predpokladaná celková spotreba plynu na 24 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) za odberné miesto SKSPPDIS000510504063 MWh 508,00 1524,00
Tolerancia odberu plynu vyhodnocovací rok - minimálna hodnota % 50
Tolerancia odberu plynu vyhodnocovací rok -maximálna hodnota % 150
Vyhodnocovacie obdobie - začiatok Dátum 1.12.2021
Vyhodnocovacie obdobie - koniec Dátum 30.11.2023
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto –9603, POD kód SKSPPDIS010510009137 Druh tarify – M7
Celková cena pozostáva z ceny plynu,  ceny za služby obchodníka,  ceny za služby súvisiace s distribúciou,  ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane
Odberné miesto –9603, POD kód SKSPPDIS 000510504063 Druh tarify - M8
Celková cena pozostáva z ceny plynu,  ceny za služby obchodníka,  ceny za služby súvisiace s distribúciou,  ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane
Priemerná ročná spotreba odberné miesto –9603, POD kód SKSPPDIS 000510504063 508 000 kWh
Priemerná ročná spotreba odberné miesto –9603, POD kód SKSPPDIS010510009137 154 000 kWh
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na odberné miesta
Dodávateľ má povinnosť do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári zákazky, uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, ktorého obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti – cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania a cena za služby obchodníka, ako aj ďalšie nevyhnutné podmienky dodávky zemného plynu v zmysle platnej legislatívy. 
Skutočný objem odberu plynu za trvanie zmluvy môže byť v rámci hodnôt najmenšieho a najväčšieho požadovaného objemu odberu, uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a to bez dodatočných platieb.
Jednotlivé platby za dodávky predmetu zákazky budú realizované z účtu iného verejného obstarávateľa, pre ktorého verejný obstarávateľ obstaráva.
Názov Upresnenie
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví na podnikanie podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží doklad, preukazujúci existenciu zmluvy o prístupe do distribučnej siete s PDS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Horný Val 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2021 08:27 — 30.11.2023 08:28

1 324,00 MWh

110 000,00

110 000,00

V zmysle výzvy (špecifikácie a osobitné požiadavky na plnenie)

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2021 09:10

22.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 85
 50
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 09:24 - Vstupná ponuka 109 997,60 € Cena bez DPH
22.11.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 109 830,88 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS