• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 09:50

Detail zákazky Z202122084

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 09:50

Základné údaje

Z202122084

OF-245126

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6032910

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

36530506

Food Factory Slovakia s.r.o.

Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé polotučné mlieko 1,5%

mlieko, trvanlivé, Tetra Pak, homogenizované, UHT

  • 15511210-8 - Ultravysoko zohriate mlieko
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15511000-3 - Mlieko

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé polotučné mlieko 1,5%
Funkcia
mlieko
na varenie
na priamu konzumáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trvanlivé mlieko polotučné - UHT 1,5% liter 65000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
predpokladané množstvo 65000 L
obal / objem tetrapak / 1L
trvanlivosť áno, minimálne 3 mesiace od dodania tovaru
polotučné áno
ošetrené UHT ohrevom áno
homogenizované áno
merná jednotka 1l
balené v kartónoch áno, 12 ks kartón
Tuk v hmotn. % min. min. 1,5%
Skupinové balenie 12 ks
Počet kusov na palete min. 600 - max. 720
Energetická hodnota min. 194 kJ / 46 kcal na 100g výrobku
Bielkoviny 3,2g na 100g výrobku
Sacharidy 4,9g na 100g výrobku
Z toho laktóza 4,7g na 100g výrobku
Tuky 1,5g na 100g výrobku
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi Výnos Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100, ktorým sa vydáva VI hlava tretej časti PK SR upravujúca mlieko a výrobky z mlieka.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva plnenia platnosť Rámcovej dohody končí.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 1x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody.
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný.
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky.
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

65 000,00 liter

31 200,00

28 363,64

Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. Plnenie Rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva plnenia platnosť Rámcovej dohody končí. Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 1x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody. Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný. Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody. Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2021 10:08

12.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 120
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2021 08:57 - Vstupná ponuka 30 745,00 € Cena s DPH
12.11.2021 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 30 745,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS