• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2021 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2021 09:55

Detail zákazky Z202122059

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2021 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2021 09:55

Základné údaje

Z202122059

OF-245460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6030569

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

31598251

HONOR s.r.o.

Slovanská cesta 1341, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vankúše

Vankúše

  • 39516110-6 - Vankúše
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vankúš
Funkcia
Vankúš prešívaný antialergický malý
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmery - šírka cm 40 45
Rozmery - výška cm 40 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výrobok určený pre alergikov s antibakteriálnou úpravou, určený do prostredia s vysokými nárokmi na hygienu
musí mať kvalitné prešívanie, ktoré zaručí tvarovú stálosť lôžkovín
musí mať zabudovaný zips alebo zapínanie na cvoky na jednej strane vankúša, vďaka ktorému je výplň možné doplniť, vybrať a premiešať
farba vankúša biela
povrch vankúša 100% mikrovlákno alebo 100% bavlna, min. 80 g/m2
výplň vankúša 100% duté konjugované silanizované vlákno 450 g, odolné voči mikroorganizmom, technolog. výroby vrstvením z vysoko kvalitného polyesterového dutého vlákna
výrobok určený pre pranie pri teplote 95°C, pre pranie v enzymatických pracích prostriedkoch, sušenie v bubnovej sušičke pre potreby sterilizácie
výrobok musí spĺňať stálofarebnosť pri praní podľa platnej normy STN EN ISO 105-C06- min 4 (*Táto časť normy ISO 105 stanovuje metódy na zisťovanie odolnosti vyfarbenia textílií všetkých druhov a vo všetkých formách v postupoch domáceho a komerčného prania, používaných na bežné textílie v domácnosti s použitím referenčného detergentu.)
textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve
každý kus musí obsahovať symboly údržby
Vankúš + 2 ks návlekov = 1 sada
 2. Návlek na vankúš
Funkcia
Návlek na vankúš
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bavlnená  obliečka na vankúš,  100% bavlna, hustota 145 g/m2,   uzáver vhodný i pre mangľovanie áno
Zrážanlivosť minimálna
Pranie možnosť prať v priemyselných práčkach  pri teplote 60 oC
Vhodné pre časté pranie a sušenie pri priemyselnom praní a sušení
Farba pre posteľnú bielizeň jemný vzor alebo jednofarebný, možnosť výberu aspoň z 5 druhov
Návlek musí byť rozmerovo vhodný na vankúš uvedený v položke č. 1
Každý kus musí obsahovať symboly údržby
Vankúš + 2 ks návlekov = 1 sada
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje osoby oprávnenej k poskytovaniu informácií a prijímaniu objednávok týkajúcich sa predmetnej zákazky. Minimálny rozsah údajov / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail/.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať objednávateľovi zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, technickú špecifikáciu tovaru, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na vyžiadanie vzorky tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení technickej špecifikácie.
V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO.
Objednávateľ má právo žiadať ďalšie doklady pre posúdenie splnenia technickej špecifikácie. Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 48 hodín od vyžiadania, ak sa nedohodnú inak.
Objednávateľ má právo na výber farby materiálu tovaru uvedeného v technickej špecifikácii. Preferujeme farby uvedené v technickej špecifikácii.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, v čase od 8.00 do 14.00 hod.
Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 kalendárnych  dní od doručenia reklamácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Zmluvná pokuta podľa tohto bodu zmluvy je splatná v lehote 5 kalendárnych dní po doručení písomne uplatneného nároku objednávateľa.
POZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2021 12:45

122,00 sada

1 647,00

1 372,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Žiadame dodržať rozmery výrobkov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2021 08:09

11.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 60
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2021 09:58 - Vstupná ponuka 1 596,00 € Cena s DPH
09.11.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 596,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS