00607053
Stredná zdravotnícka škola
Tajovského 24, Banská Bystrica, 97429, SVK
31629784
MIP, s.r.o.
Lúčna 4, Prievidza, 971 01, SVK
Tonery do tlačiarní
Tonery, náplne do tlačiarní
Tovar, Služba
|
1. Renovované tonery
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Toner HP CF410A | ks | 2 | ||
| Toner HP CF411A | ks | 2 | ||
| Toner HP CF412A | ks | 2 | ||
| Toner HP CF413A | ks | 2 | ||
| Toner HP CF283A | ks | 8 | ||
| Toner HP CF230A | ks | 8 | ||
| Toner HP CF287X | ks | 1 | ||
| Toner HP CF259X | ks | 8 | ||
| Toner HP CF226X | ks | 2 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné dokumenty: |
| - platný certifikát podľa normy ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
| - platný certifikát podľa normy ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| - potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa § 15 ods.3 zákona NR SR č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| - potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť dopravcu odpadu, ktorý vykonáva prepravu odpadu pre vlastnú potrebu podľa § 98 ods. 5 zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje výlučne renovované a originálne kazety - nie kazety kompatibilné, resp. akékoľvek iné náhrady!!! Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť prehlásenie o poistení zodpovednosti sa škodu spôsobenú chybným výrobkom. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet so záväznými jednotkovými cenami do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade že požadované doklady nebudú predložené. |
| Dodávateľ dodá renovované tonery na vlastné náklady na všetky pracoviská objednávateľa (dodávky 2 až 3 krát týždenne). |
| Objednávať si vyhradzuje právo zmeniť (niektoré tonery neobjednať a iné naviac vo vyššom počte) zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
| Dodávateľ bude prázdne tonerové kazety preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. |
| Predmet obstarávania bude dodaný postupne podľa aktuálnej potreby v priebehu roku 2020 resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky podľa telefonickej alebo e-mailovej objednávky maximálne do 2 dní odo dňa objednania. |
| Dodávateľ zabezpečí bezplatnú profylaktickú údržbu tlačiarní, ktorá zahŕňa vyčistenie tlačiarní a údržbu mechanických súčastí tlačiarní podľa výberu objednávateľa 1 x ročne počas trvania zmluvy. |
| Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením. |
| Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ. |
| Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis (odvoz a dovoz z/na všetky pracoviská objednávateľa) tlačiarní objednávateľa v príslušnom autorizovanom servise podľa výrobcu tlačiarne. V prípade požiadavky dodávateľ zabezpečí bezplatné zapožičanie náhradnej tlačiarne po dobu opravy. |
| Dodávateľ bezplatne zabezpečí odvoz a ekologickú likvidáciu tonerových kaziet, ktoré obstarávateľ určí (neopraviteľné alebo nadbytočné prázdne alebo plné kazety) a to aj v prípade, že neboli dodané dodávateľom zo všetkých pracovísk objednávateľa. |
| Objednávateľ žiada dodávku len takých renovovaných tonerov u ktorých bola pri renovácii kazeta rozobratá, vyčistená a zabezpečená výmena tonerového prachu a ostatných použitých komponentov ako sú optický valec, stierka, čip a následne otestovaná na originálnych zariadeniach. |
| Na renovované tonerové kazety musí byť garantovaná záruka v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia obstarávateľom. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzba DPH vzťahujúca sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Požadujeme osobné dodanie zmluvným partnerom nie kuriérom alebo inou prepravnou spoločnosťou. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý je fyzickou osobou so zdravotným postihnutím, ktorá prevádzkuje alebo vykonáva samostatnú zárobkovú činnosť na chránenom pracovisku podľa § 108 ods. 2 písm. b) ZVO. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý je chránenou dielnou podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý bude realizovať predmetnú zákazku v rámci programov chránených pracovných miest podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO. |
Tajovského 24, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
10.11.2021 07:30 — 12.11.2021 12:00
1,00 ks
1 880,00
1 880,00
- platný certifikát podľa normy ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy - platný certifikát podľa normy ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. - potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa § 15 ods.3 zákona NR SR č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. - potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť dopravcu odpadu, ktorý vykonáva prepravu odpadu pre vlastnú potrebu podľa § 98 ods. 5 zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
02.11.2021 11:06
05.11.2021 12:00
05.11.2021 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.11.2021 18:58 - Vstupná ponuka | 1 879,92 | € | Cena s DPH |
| 03.11.2021 18:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 879,92 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: