• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 12:55

Detail zákazky Z202122034

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 12:55

Základné údaje

Z202122034

OF-245171

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6020440

Objednávateľ

00607053

Stredná zdravotnícka škola

Tajovského 24, Banská Bystrica, 97429, SVK

Dodávateľ

31629784

MIP, s.r.o.

Lúčna 4, Prievidza, 971 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do tlačiarní

Tonery, náplne do tlačiarní

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Renovované tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP CF410A ks 2
Toner HP CF411A ks 2
Toner HP CF412A ks 2
Toner HP CF413A ks 2
Toner HP CF283A ks 8
Toner HP CF230A ks 8
Toner HP CF287X ks 1
Toner HP CF259X ks 8
Toner HP CF226X ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné dokumenty:
- platný certifikát podľa normy ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
- platný certifikát podľa normy ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
- potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa § 15 ods.3 zákona NR SR č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
- potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť dopravcu odpadu, ktorý vykonáva prepravu odpadu pre vlastnú potrebu podľa § 98 ods. 5 zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje výlučne renovované a originálne kazety - nie kazety kompatibilné, resp. akékoľvek iné náhrady!!! Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť prehlásenie o poistení zodpovednosti sa škodu spôsobenú chybným výrobkom.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet so záväznými jednotkovými cenami do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade že požadované doklady nebudú predložené.
Dodávateľ dodá renovované tonery na vlastné náklady na všetky pracoviská objednávateľa (dodávky 2 až 3 krát týždenne).
Objednávať si vyhradzuje právo zmeniť (niektoré tonery neobjednať a iné naviac vo vyššom počte) zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Dodávateľ bude prázdne tonerové kazety preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov.
Predmet obstarávania bude dodaný postupne podľa aktuálnej potreby v priebehu roku 2020 resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky podľa telefonickej alebo e-mailovej objednávky maximálne do 2 dní odo dňa objednania.
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú profylaktickú údržbu tlačiarní, ktorá zahŕňa vyčistenie tlačiarní a údržbu mechanických súčastí tlačiarní podľa výberu objednávateľa 1 x ročne počas trvania zmluvy.
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením.
Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ.
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis (odvoz a dovoz z/na všetky pracoviská objednávateľa) tlačiarní objednávateľa v príslušnom autorizovanom servise podľa výrobcu tlačiarne. V prípade požiadavky dodávateľ zabezpečí bezplatné zapožičanie náhradnej tlačiarne po dobu opravy.
Dodávateľ bezplatne zabezpečí odvoz a ekologickú likvidáciu tonerových kaziet, ktoré obstarávateľ určí (neopraviteľné alebo nadbytočné prázdne alebo plné kazety) a to aj v prípade, že neboli dodané dodávateľom zo všetkých pracovísk objednávateľa.
Objednávateľ žiada dodávku len takých renovovaných tonerov u ktorých bola pri renovácii kazeta rozobratá, vyčistená a zabezpečená výmena tonerového prachu a ostatných použitých komponentov ako sú optický valec, stierka, čip a následne otestovaná na originálnych zariadeniach.
Na renovované tonerové kazety musí byť garantovaná záruka v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia obstarávateľom.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzba DPH vzťahujúca sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požadujeme osobné dodanie zmluvným partnerom nie kuriérom alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý je fyzickou osobou so zdravotným postihnutím, ktorá prevádzkuje alebo vykonáva samostatnú zárobkovú činnosť na chránenom pracovisku podľa § 108 ods. 2 písm. b) ZVO.
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý je chránenou dielnou podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO.
Objednávateľ si vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre Dodávateľa, ktorý bude realizovať predmetnú zákazku v rámci programov chránených pracovných miest podľa § 108 ods. 2 písm. c) ZVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tajovského 24, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

10.11.2021 07:30 — 12.11.2021 12:00

1,00 ks

1 880,00

1 880,00

- platný certifikát podľa normy ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy - platný certifikát podľa normy ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. - potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa § 15 ods.3 zákona NR SR č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. - potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť dopravcu odpadu, ktorý vykonáva prepravu odpadu pre vlastnú potrebu podľa § 98 ods. 5 zákona NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

02.11.2021 11:06

05.11.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 12
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2021 18:58 - Vstupná ponuka 1 879,92 € Cena s DPH
03.11.2021 18:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 879,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS