00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
44839677
TLAČIAREŇ J+K s. r. o.
Mierové námestie 110/4, Nemšová, 91441, SVK
Tlačivá a tlačiarenské služby
firemné tlačivá a výrobky
Služba, Tovar
1. Tlačivá a tlačiarenské služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Výroba a dodávka tlačív a tlačiarenských výrobkov pre zabezpečenie vykazovania a firemnej administrácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Záznam o zhodnotení zdravotného stavu osoby | zložky | 250000 | ||
2. Záznam o prevádzke sanitného vozidla | blok | 1500 | ||
3. Protokol kontroly sanitného vozidla | ks | 30 000 | ||
4. Vianočný pozdrav | ks | 400 | ||
5. Firemný leták | ks | 1 500 | ||
6.Označenie stanice ZS | ks | 50 | ||
7. Vizitky | ks | 4 000 | ||
8. Menovky | druh | 500 | ||
9. Firemný nástenný kalendár | ks | 300 | ||
10. Uznanie záväzku | zložky | 1 000 | ||
11. Vyúčtovanie preddavku | ks | 2 000 | ||
12. Štítok na označenie odpadu | ks | 2 000 | ||
13. Poučenie o zdravotnom stave osoby | ks | 50 000 | ||
14. Cestovný príkaz | ks | 500 | ||
15. Príkaz na pracovnú cestu do zahraničia | ks | 500 | ||
16. záznam o prevzatí/oboznámení DSK | ks | 2000 | ||
17. Vyúčtovanie za poskytnutie zdravotnej starostlivosti | zložky | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Záznam o zhodnotení zdravotného stavu osoby | |
1.1. blok (ks) | 1 blok = 500 zložiek |
1.2. počet | 1 zložka = 2xA4 = 1 originál + 1 kópia |
1.3. papier | A4/originál aj kópia |
1.4. kvalita papiera | biely samoprepisovací originál aj kópia |
1.5. farebnosť tlače | originál jednostranne (4+0) plnofarebná, + kópia jednostranne (1+0) zelená / originál aj kópia rovnaká grafika |
1.6. väzba | lepená do bloku po hornej kratšej strane listu |
1.7 balenie: | po 500 ks, do fólie |
1.8 obsah tlačiva: | verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu obsahu tlačiva, 1x kvartálne |
1.9. grafický návrh | totožný originál a kópia |
2. Záznam o prevádzke sanitného vozidla | |
2.1. blok | 1 blok = 100 ks tlačív |
2.2. formát | A4 |
2.3. papier | 80 g/m2, biely |
2.4. tlač | obojstranne (1+1) čierna |
2.5. väzba | lepenie hore, na kratšej strane listu |
2.6 balenie: | po 5 blokov, do papiera/fólie |
2.7. grafický návrh | predná strana odlišná od zadnej strany |
3. Protokol kontroly sanitného vozidla | |
3.1. formát papiera | A4 |
3.2. papier | 80 g/m2, biely |
3.3. tlač | obojstranná (1+1) čierna |
3.4 balenie: | po 500 ks, do papiera/fólie |
3.5. grafický návrh | totožná predná a zadná strana |
4. Vianočný pozdrav | |
4.1. formát papiera | 1/3 z A4 |
4.2. papier | 300 g/m2, biely |
4.3. tlač | jednostranná (4+0) plnofarebná |
4.4 grafický návrh: | v cene aj príprava grafického návrhu |
4.5. balenie | po 200 ks, do papiera/fólie |
5. Firemný leták | |
5.1. formát | A4 |
5.2. papier | 135 g/m2, biely, |
5.3. tlač: | obojstranná (4+4) plnofarebná |
5.4. balenie | po 100 ks, do papiera/fólie |
5.5 úpravy | 2xbigovanie, dodať poskladané |
5.6. grafický návrh | v cene aj príprava grafického návrhu |
6. Označenie stanice ZS | |
6.1. rozmer | 1x tabuľa A3 |
6.2. PVC doska | s hrúbkou 3 mm, biela |
6.3. tlač | priamo na dosku jednostranne (4+0) plnofarebná |
6.4. balenie | bez balenia |
6.5 ďalšia požiadavka | v cene je zahrnutá aj príprava grafického návrhu |
7. Vizitky | |
7.1 formát | 5x9 cm/ks |
7.2 papier | 300 g/m2, biely |
7.3. tlač | jednostranne (4+0), plnofarebná |
7.4 ďalšia požiadavka: | v cene je zahrnutá aj príprava grafického návrhu |
7.5 balenie | podľa druhov (gumička/pásik) |
7.6. doplňujúca informácia | šablónu dodá verejný obstarávateľ |
8. Menovky | |
8.1 druh | druh = 3ks |
8.2 formát | 5 x 8 cm/ks |
8.3 tlač | jednostranne (4+0) plnofarebná |
8.4 ďalšia požiadavka: | šablónu dodá verejný obstarávateľ |
8.5. povrchová úprava | lamino lesklé s presahom |
8.6. papier | 300 g / m 2, biely |
8.7. grafický návrh | v cene aj príprava grafického návrhu |
8.8. balenie | podľa druhov (gumička/pásik) |
9. Firemný nástenný kalendár | |
9.1 formát | 13xA3 (titulný list + 12 mesiacov) + kartónová zadná strana |
9.2 papier | 300g/m2, grafický papier, biely + kartón biely |
9.3 tlač | jednostranne (4+0) plnofarebná |
9.4 ďalšia požiadavka | v cene je zahrnutá aj príprava grafického návrhu |
9.5 balenie | po 25 ks, do papiera/fólie |
9.6. kartón | jednostranne (4+00) plnofarebná |
9.7. väzba | špirálová, po dlhšej strane + háčik na zavesenie |
9.8. list | A3 |
10. Uznanie záväzku | |
10.1 zložka | 1 zložka = 2xA4 - 1 originál + 1 kópia |
10.2 papier | samoprepisovací biely |
10.3 farebnosť tlače | originál = jednostranne (1+0) čierna, kópia = jednostranne (1+0) zelená |
10.4 ďalšia požiadavka | grafický návrh: totožný originál a kópia |
10.5 balenie | po 500 zložiek do fólie |
10.6. väzba | lepené do bloku na hornej kratšej strane listu |
11. Vyúčtovanie preddavku | |
11.1 rozmer | 1xA5 |
11.2. papier | 80 g/m2 biely |
11.3 tlač | obojstranná (1+1) čierna |
11.4 ďalšia požiadavka | grafický návrh : predná strana odlišná od zadnej strany |
11.5 balenie | po 500 ks, do papiera/fólie |
12. Štítok na označenie odpadu | |
12.1 štítok | 1 štítok = 17x4,5cm |
12.2 papier | samolepiaci biely |
12.3 tlač | (1+0) čierna |
12.4 ďalšia požiadavka | predsekané na kusy |
12.5 balenie | 2 druhy, po 500ks, spolu 1000ks |
13. Poučenie o zdravotnom stave osoby | |
13.1 formát | 1xA4 |
13.2 papier | 80g/m2, biely |
13.3 tlač | obojstranná (1+1) čierna |
13.4 grafický návrh | predná strana odlišná od zadnej strany |
13.5 balenie | po 500 ks, do papiera/fólie |
14. Cestovný príkaz | |
14.1 formát | 1xA5 |
14.2 papier | 80g/m2 biely |
14.3 tlač | obojstranná (1+1) čierna |
14.4 balenie | po 100ks, do papiera/fólie |
14.5 ďalšia požiadavka | grafický návrh: predná strana odlišná od zadnej strany |
15. Príkaz na pracovnú cestu do zahraničia | |
15.1 formát | 1xA4 |
15.2 papier | 80g/m2, biely |
15.3 tlač | obojstranná (1+1) čierna |
15.4 grafický návrh | predná strana odlišná od zadnej strany |
15.5 balenie | po 100 ks, do papiera /fólie |
16. Záznam o prevzatí/oboznámení DSK | |
16.1 formát | 1xA4 |
16.2 papier | 80g/m2, biely |
16.3 tlač | jednostranná (1+0) čierna |
16.4 balenie | po 500ks, do papiera/fólie |
17. Vyúčtovanie za poskytnutie zdravotnej starostlivosti | |
17.1 zložka | 1 zložka = 2xA4 - 1 originál + 1 kópia |
17.2 papier | 80g/m2 biely |
17.3 tlač a farebnosť | originál = samoprepisovací biely papier, tlač jednostranne (1+0) čierna, kópia = samoprepisovací zelený , tlač jednostranne (1+0) čierna |
17.4 väzba | lepené do bloku na hornej kratšej strane listu |
17.5 ďalšia požiadavka | grafický návrh: totožný originál a kópia |
17.6 balenie | po 500 zložiek, do fólie |
Názov |
1. Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia osobe určenej Objednávateľom. |
2.Kúpna zmluva (ďalej len "KZ") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 24 mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr. |
3. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný „Rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy a celkových cien predmetu zmluvy podľa položiek“ najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti KZ v nasledovnom rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. |
5. Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, maximálne rovnaké ako množstvo uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. ( Dodávateľ nemá právo dodať a fakturovať predpokladané množstvo podľa zmluvy.) |
6. Dodávateľ je povinný poskytovať plnenie KZ na základe písomných čiastkových objednávok (ďalej len „objednávka“) Objednávateľa podľa potrieb Objednávateľa v množstvách a v druhoch tovarov uvedených v objednávke. |
7. Pri položkách č. 1 - 3 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady a vzorku po 1 ks v elektronickej podobe (.pdf) pri doručení aktuálnej čiastkovej objednávky. |
8. U položiek č. 4, 5 a 9 Objednávateľ požaduje schválenie každého grafického návrhu pred ich výrobou a to ich zaslaním elektronickou poštou na e-mailovú adresu Objednávateľa v elektronickej podobe (.jpg alebo .pdf) |
9. Pri položkách č. 6 a 12 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi podklady pri doručení aktuálnej čiastkovej objednávky. |
10. Pri položke č. 7 a 8 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady a vzorku po 1 ks v elektronickej podobe (.cdr) a personalizované dáta konkrétnych údajov v elektronickej podobe (.xls) na e-mailovú adresu Dodávateľa pri doručení aktuálnej čiastkovej objednávky. |
11. V cene musia byť započítané všetky náklady súvisiace s prípravou, tvorbou, výrobou a dodaním predmetu zákazky. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje autorské práva pri položkách č. 7 a č. 8 predmetu zákazky. |
13. Dodávateľ je povinný dodať tovar v rozsahu uvedenom v objednávke, v lehote do 15 kalendárnych dní od doručenia objednávky Dodávateľovi, v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod |
14. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
15. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 17. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
16. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
17. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie ( ods. 13 a 14) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi. |
18. Ak sa po uzatvorení tejto KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto KZ a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa KZ a nižšou cenou. |
19. Dodávateľ tovaru , poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar, resp. poskytnutá služba. |
20. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
23. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu KZ ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet KZ nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom. |
24. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
18.11.2021 10:48 — 18.11.2023 10:48
1,00 kpl
16 669,17
13 890,98
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2021 11:07
10.11.2021 13:00
10.11.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2021 12:46 - Vstupná ponuka | 16 668,00 | € | Cena s DPH |
04.11.2021 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 420,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.