186490
Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce
Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok alebo ekvivalent
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať, v minimálnom počte 100 stravovacích zariadeniach v okrese Michalovce. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,50 | ||
| Stravné poukážky v hodnote 4,50 € | ks | 35000 | ||
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 2,40 | ||
| Stravné poukážky v hodnote 2,40 € | ks | 2350 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
| Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
| Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
| Názov |
| Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote |
| Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do určeného miesta dodania. |
| Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
| Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky . |
| CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
| CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky . |
| Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
| Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky bude pozostávať |
| 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
| 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
| 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Názov | Upresnenie |
| Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
| Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
| Miesto plnenia | Michalovce |
Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.12.2021 09:14 — 30.11.2022 14:00
37 350,00 ks
163 303,14
163 303,14
Dodávateľ je povinný predložiť ako súčasť cenovej ponuky vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2021 10:23
22.11.2021 10:15
22.11.2021 10:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.11.2021 10:35 - Vstupná ponuka | 163 303,00 | € | Cena bez DPH |
| 09.11.2021 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 163 299,99 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: