• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 09:50

Detail zákazky Z202121983

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 09:50

Základné údaje

Z202121983

OF-244599

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6035661

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov

poukážka, regenerácia pracovnej sily

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
Funkcia
Zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie pracovnej sily zamestnancov.
Dodanie predmetu zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení.
Dodanie predmetu zákazky vrátane dopravy do miest plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej poukážky € 2
Množstvo poukážok ks 12600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poukážka musí obsahovať: názov a logo dodávateľa áno
Poukážka musí obsahovať: ochranné prvky proti falšovaniu áno
Poukážka musí obsahovať: rok platnosti áno
Poukážka musí obsahovať: nominálnu hodnotu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Poukážky musia byť určené na regeneráciu pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení, t. j. na celoročné zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie v zmluvných zariadeniach akceptujúcich tieto poukážky, najmä na zabezpečenie aktívnej a pasívnej účasti na športových aktivitách, kultúrnych podujatiach, na zabezpečenie rekreácie a rehabilitačných služieb, ako i ďalších tovarov a služieb slúžiacich regenerácii (napr. predaj výživových doplnkov v lekárňach a iných zmluvných zariadeniach).
2. Miesto dodania: Košice, Moldava nad Bodvou, Spišská Nová Ves, Rožňava, Michalovce, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a) požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
4b) zoznam prevádzok akceptujúcich poukážky v Košickom samosprávnom kraji, v členení podľa okresov (Košice-mesto, Košice-okolie a ostatné okresy).
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Poukážky na regeneráciu"
- vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar v jednom balení (samostatne zalepená obálka) po 30 ks poukážok t. j. v hodnote 60,00 EUR pre jedného zamestnanca. Predpokladaný počet zamestnancov 420 osôb.
7. Kupujúci požaduje minimálnu platnosť poukážok do 31.12.2022.
8. Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
9. Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi rozpis množstva resp. počtu balení poukážok na jednotlivé miesta dodania vr. adresy miesta dodania a kontaktných údajov osôb zodpovedných za prevzatie tovaru do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy.
10.Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť počet poukážok (konkrétny počet závisí od splnenia podmienok uvedených v Kolektívnej zmluve k 31.12.2021) a právo prípadne zamestnancom nevydané poukážky vrátiť spätne dodávateľovi do 31.01.2022 bez sankčných poplatkov, čo prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa hodnote vrátených poukážok. V prípade vrátenia poukážok podľa tohto bodu zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vrátiť finančné prostriedky zodpovedajúce hodnote vrátených poukážok do 30 dní odo dňa ich vrátenia na účet objednávateľa.
11. V cene sú započítané aj všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane jeho balenia, naloženia a vyloženia v mieste dodania, poskytnutej zľavy ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
12. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise celkovej ceny).
13. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar jednorazovo v lehote uvedenej v článku III. Zmluvné podmienky tejto zmluvy.
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
15a.) nedodržanie lehoty dodania poukážok,
15b.) nedodržanie zmluvnej ceny,
15c.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie
15d.) v prípade predloženia poukážok, ktoré nie sú určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z.,
15e.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
16. Súčasťou kúpnej zmluvy sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

06.12.2021 08:00 — 07.12.2021 16:00

1,00 súbor

25 200,00

25 200,00

Požaduje sa uviesť obchodný názov, typ ponúkaných poukážok

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.11.2021 10:49

15.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 661
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2021 10:59 - Vstupná ponuka 25 200,00 € Cena bez DPH
09.11.2021 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 25 199,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS