• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 14:00

Detail zákazky Z202121976

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 14:00

Základné údaje

Z202121976

OF-245302

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028204

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36040461

Team TENEX s.r.o.

Lieskovská cesta 1078/16, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šijacie stroje

Šijací stroj

  • 42715000-1 - Šijacie stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. JUKI DDL7000A so zúbkovým podávaním alebo ekvivalent
Funkcia
Profesionálny šijací stroj jednoihlový so zúbkovým  podávaním určený na  šitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
JUKI DDL7000A so zúbkovým  podávaním alebo ekvivalent ks 1
Maximálna rýchlosť šitia stehov/min. 5000
Maximálna dĺžka stehu mm 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zúbkové podávanie áno
Odstrih a odhoz nite áno
Polohovanie ihly áno
Nastavenie počtu stehov uzašitia na začiatku aj na konci šitia áno
Rôzne typy uzašití áno
Nastaviteľná rýchlosť šitia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť aktualizovanú cenovú ponuku a návrh na plnenie predmetu zákazky do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby bez DPH a s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa dodanie nového, doposiaľ nepoužitého tovaru.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar požaduje dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prijatia faktúry.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Ponúknutie a/alebo dodanie stroja, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú a osobitnú požiadavku sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, kedy objednávateľ od uzavretej zmluvy odstúpi, v prípade dodaného stroja tento neprevezme, dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET.
Náhradné diely a príslušenstvo musia byť bežne dostupné na trhu minimálne u troch nezávislých dodávateľov.
Do jednotkovej ceny tovaru zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, montáže a zaškolenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu Regrútska 1, Bratislava.
Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Verejný obstarávateľ je oprávnený vypovedať Zmluvu z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu. Výpovedná lehota začína plynúť po písomnom doručení dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12.11.2021 12:00 — 30.11.2021 08:24

1,00 ks

840,55

700,46

Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2021 11:05

10.11.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 163
 56
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2021 09:58 - Vstupná ponuka 840,55 € Cena s DPH
08.11.2021 15:09 - Najvýhodnejšia ponuka 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS