00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
17323100
Kaspen Medical, spol. s r. o.
Martinská 31, Bratislava, 82105, SVK
Ručný kontaktný tonometer
vnútroočný tlak, diagnostika, glaukóm
Tovar, Služba
|
1. Ručný kontaktný tonometer
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Prístroj na meranie vnútroočného tlaku, napomáha pri diagnostike glaukómu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rozsah meraných hodnôt | mmHg | 7 | 50 | |
| Presnosť merania | mmHg | 0,1 | ||
| Testovacie jednorázové sterilné tyčinky | ks | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| kontaktná metóda | áno |
| displej | áno |
| prenosný tonometer | áno |
| 4xAA batérie | áno |
| hliníkový kufrík | áno |
| použitie anestetických kvapiek | nie |
| bezdrôtová tlač | áno |
| meranie aj v ľahu | áno |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov. |
| 2. Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení. |
| 3. Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu. |
| 4. Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný. |
| 5. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov. |
| 6. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| 7. Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty a vyhlásenie o zhode (neoverené kópie) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| 8. Od úspešného dodávateľa požadujeme do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
| 9. Záručný autorizovaný servis a údržba |
| 10. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu: |
| 10.1 Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní. |
| 10.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
| 10.3 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
| 10.4 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahláseniaporuchy. |
| 11. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- kupujúceho. Rovnakým spôsobom predávajúci pohľadávku voči kupujúcemu nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom predávajúci neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas kupujúceho s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
| 12. V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu. |
| 13. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
| 14. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak: |
| 14.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov. |
| 14.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia. |
| 14.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky. |
| 14.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
| 14.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre. |
| 14.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru. |
| 14.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
| 15. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia. |
| 16. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
| 17. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
18.11.2021 07:00 — 16.12.2021 13:00
1,00 ks
6 620,00
6 620,00
V zmysle opisu predmetu zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2021 08:31
10.11.2021 09:30
10.11.2021 09:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.11.2021 11:34 - Vstupná ponuka | 6 620,00 | € | Cena bez DPH |
| 09.11.2021 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 610,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: