• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 11:50

Detail zákazky Z202121952

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 11:50

Základné údaje

Z202121952

OF-245398

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028188

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

47556579

B - Stavmont s. r. o.

Kpt.Weinholda 10/9, Zemianske Kostoľany, 97243, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a odborné skúšky VTZ el. v zdravotníctve

Odborné prehliadky a odborné skúšky, vyhradené technické zariadenia elektrické v zdravotníctve

  • 71600000-4 - Služby v oblasti technického skúšania, technickej analýzy a technického poradenstva
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky VTZ el. v zdravotníctve
Funkcia
Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok (OP a OS) vyhradených technických zariadení (VTZ) , používaných v zdravotníctve podľa príslušných noriem v súlade s ustanoveniami vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. prístroje prichádzajúce do priameho kontaktu s pacientom (defibrilátory, EKG prístroje, elektrochirurgické jednotky) podľa normy STN EN 60601 ks 500
2. rôzne vyhodnocovacie, diagnostické prístroje, ktoré prichádzajú (cez nevodivé časti) aj neprichádzajú do kontaktu s pacientom alebo s obsluhou: (optotyp, monitory vitál. funkcií, USG prístroje, postele, analyzátory, a iné) ks 5000
3. pevne pripojené el. zdravotnícke zariadenia a prístroje (operačné lampy, autoklávy, CT, stomatologické RTG, mamograf, úpravovňa vody, stomatologické vyšetrovacie súpravy, ORL vyšetrovacie súpravy, vodoliečba a iné) ks 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V cene sú započítané celkové náklady na vykonanie OP a OS (dopravné + ubytovacie náklady + spracovanie správ - protokolov)
Vypracovanie Správy o odbornej prehliadke a odbornej skúške so súpisom prístrojov a s nameranými hodnotami.
Pred vyhotovením správy budú všetky doklady odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa.
Požadujeme predloženie: - Platné osvedčenie: revízny technik podľa § 24 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z. - Predloženie kalibračných protokolov meracích prístrojov, ktorými budú OP a OS u objednávateľa vykonávané
Termín na vykonanie OP a OS: max 5 mesiacov po podpise zmluvy
OP a OS je potrebné vykonať v nasledovných miestach, ktoré sú detašovanými pracoviskami objednávateľa: Michalovce, Trebišov, Prešov, Poprad, Rožňava, Sereď, Ružomberok, Martin, Žilina, Liptovský Mikuláš, Zemianske Kostoľany, Topoľčany, Nitra, Levice, Kuchyňa, Hlohovec, Trenčín, Sliač, Bratislava. Najviac prístrojov je v Ružomberku.
Splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Generála Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

15.11.2021 12:00 — 14.04.2022 12:00

1,00 balík

9 500,00

9 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.11.2021 09:20

10.11.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 11
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2021 06:21 - Vstupná ponuka 9 500,00 € Cena bez DPH
09.11.2021 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 9 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS