• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 10:20

Detail zákazky Z202121929

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 10:20

Základné údaje

Z202121929

OF-245310

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6018233

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

51324440

CENTRALCHEM, s.r.o.

Račianska 66, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Anorganické a organické chemikálie

Chemikálie

  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Anorganické a organické chemikálie
Funkcia
Chemikálie budú použité v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Viacprvkový certifikovaný referenčný materiál- Mix 23 prvkov v 5% kyseline dusičnej a 0,2% kyseline fluorovodíkovej. As, Be, Ca, Cd, Co, Cr, Cu, Fe, Li, Mg, Mn, Mo, Ni,P, Pb,Sb, Se, Sn, Sr, Ti,Tl,V, Zn, 100mg/L,  AN9094MFN ml 100
CRM Mix 6 prvkov v 1% HNO3, 100 mg/l (každý), Ca, K, Mg, Na,P, S v HNO3,  AN9097MN ml 250
CRM Mix 26 prvkov(Al, As,B, Ba, Be, Bi, Ca, Cd, Co, Cr, Cu, Fe, K, Li, Mg, Mn, Mo, Na, Ni, Pb, Se, Sr, Ti, Tl, V, Zn, 100 mg/l (každý), v 5% HNO3, ANM010 ml 500
CRM Mix 29 prvkov, 10 mg/l (každý - Ag, Al, As, Ba, Be, Bi, Ca, Cd, Co, Cr, Cs, Cu, Fe, Ga, In, K, Li, Mg, Mn, Na, Ni, Pb, Rb, Se, Sr, Tl, U, V Zn), v 5% HNO3,  AN9117MN ml 100
CRM, Zn, 1000mg/L, v 2% HNO3, AN90691N ml 100
CRM, Sc, 1000 mg/L, v 2% HNO3, AN90521N ml 500
CRM Mix 18 prvkov, 100 mg/l (každý), v 5% HNO3, 100 ml, Ag, Al, As, Ba,Be, Cd, Co, Cr, Cu, Mn, Ni, Pb, Se, Th, Tl, U, V, Zn,  AN9125MN ml 100
CRM Bi 1000mg/L, v 5%HNO3, AN90081N ml 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Obstarávateľ požaduje dodať originálne (predpísané) tovary.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Obstarávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením tovaru (vzorcom), s uvedením zloženia tovaru, číslom šarže (alebo dátumom), označenie nebezpečnosti, označenie výrobcu.
Obstarávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) .
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.12.2021 15:13

1,00 súbor

738,00

738,00

Obstarávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením tovaru (vzorcom), s uvedením zloženia tovaru, číslom šarže (alebo dátumom), označenie nebezpečnosti, označenie výrobcu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.10.2021 15:14

04.11.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2021 15:13 - Vstupná ponuka 738,00 € Cena bez DPH
03.11.2021 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka 738,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS