• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2021 08:50

Detail zákazky Z202121921

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2021 08:50

Základné údaje

Z202121921

OF-244378

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6025615

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47785454

PROVECTUS s.r.o.

Námestie mieru 804/1, Trebišov, 07501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná prehliadka a servis klimatizačnej jednotky

klimatizačná jednotka, servisná prehliadka

  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborná prehliadka a servis klimatizačného zariadenia LG S12AHP Neo
Funkcia
Odborná prehliadka klimatizačného zariadenia v objekte objednávateľa v zmysle zákona č. 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov z 19. júna 2009.
Súpis činností vykonávaných na klimatizačných zariadeniach v rámci odborných prehliadok a servisu zahŕňa nasledovné výkony:
- vyčistenie/výmena filtrov (podľa potreby),
- kontrola a vyčistenie odtokovej kondenzovej sústavy,
- vyčistenie výparníka (výmenníka),
- vyčistenie lamiel chladiča kondenzačnej jednotky,
- kontrola chladiaceho okruhu,
- vizuálna kontrola mechanických častí,
- meranie tlakov chladiaceho média,
- dezinfekcia,
- doplnenie/výmena chladiaceho média (R410A)
- oprava/výmena ochrannej izolácie na vonkajšej časti rozvodov zariadenia (v prípade potreby)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
klimatizačná jednotka LG model S12AHP Neo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky.
Miesto vykonania služby - Liptovský Mikuláš.
Fakturačná adresa bude totožná s adresou miesta plnenia zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Realizácia služby v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 14,30 hod.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dodávateľ predloží (e-mailom) do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy Objednávateľovi:
a) písomné potvrdenie preukazujúce, že má v príslušnom registri (OR SR, príp. ŽR SR alebo ekvivalent) zapísanú remeselnú živnosť "Inštalácia a opravy chladiacich zariadení". Nepredloženie písomného potvrdenia o zápise remeselnej živnosti "Inštalácia a opravy chladiacich zariadení" bude považované za závažné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
b) podrobný aktualizovaný rozpočet (rozpis jednotkových cien odborných prehliadok a servisu klimatizačných zariadení ) s uvedením ceny bez DPH a cenou vrátane DPH
c) údaje kontaktnej osoby zodpovednej za realizáciu zákazky (meno a priezvisko, tel.č., e-mail...)
Dodávateľ je povinný zabezpečiť odber odpadov, ktorý vznikol pri servisnom zásahu a jeho preprava do zariadenia na zber odpadov z miesta výkonu prác vrátane sprievodného listu nebezpečného odpadu pre potreby úradu životného prostredia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

10.11.2021 07:00 — 19.11.2021 13:00

1,00 ks

198,00

165,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2021 14:39

09.11.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2021 14:54 - Vstupná ponuka 198,00 € Cena s DPH
07.11.2021 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka 198,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS