30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47785454
PROVECTUS s.r.o.
Námestie mieru 804/1, Trebišov, 07501, SVK
Servisná prehliadka a servis klimatizačnej jednotky
klimatizačná jednotka, servisná prehliadka
Služba
1. Odborná prehliadka a servis klimatizačného zariadenia LG S12AHP Neo
|
|
---|---|
Funkcia |
Odborná prehliadka klimatizačného zariadenia v objekte objednávateľa v zmysle zákona č. 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov z 19. júna 2009. |
Súpis činností vykonávaných na klimatizačných zariadeniach v rámci odborných prehliadok a servisu zahŕňa nasledovné výkony: |
- vyčistenie/výmena filtrov (podľa potreby), |
- kontrola a vyčistenie odtokovej kondenzovej sústavy, |
- vyčistenie výparníka (výmenníka), |
- vyčistenie lamiel chladiča kondenzačnej jednotky, |
- kontrola chladiaceho okruhu, |
- vizuálna kontrola mechanických častí, |
- meranie tlakov chladiaceho média, |
- dezinfekcia, |
- doplnenie/výmena chladiaceho média (R410A) |
- oprava/výmena ochrannej izolácie na vonkajšej časti rozvodov zariadenia (v prípade potreby) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
klimatizačná jednotka LG | model S12AHP Neo |
Názov |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
Miesto vykonania služby - Liptovský Mikuláš. |
Fakturačná adresa bude totožná s adresou miesta plnenia zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Realizácia služby v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 14,30 hod. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dodávateľ predloží (e-mailom) do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy Objednávateľovi: |
a) písomné potvrdenie preukazujúce, že má v príslušnom registri (OR SR, príp. ŽR SR alebo ekvivalent) zapísanú remeselnú živnosť "Inštalácia a opravy chladiacich zariadení". Nepredloženie písomného potvrdenia o zápise remeselnej živnosti "Inštalácia a opravy chladiacich zariadení" bude považované za závažné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
b) podrobný aktualizovaný rozpočet (rozpis jednotkových cien odborných prehliadok a servisu klimatizačných zariadení ) s uvedením ceny bez DPH a cenou vrátane DPH |
c) údaje kontaktnej osoby zodpovednej za realizáciu zákazky (meno a priezvisko, tel.č., e-mail...) |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť odber odpadov, ktorý vznikol pri servisnom zásahu a jeho preprava do zariadenia na zber odpadov z miesta výkonu prác vrátane sprievodného listu nebezpečného odpadu pre potreby úradu životného prostredia |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
10.11.2021 07:00 — 19.11.2021 13:00
1,00 ks
198,00
165,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2021 14:39
09.11.2021 08:00
09.11.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2021 14:54 - Vstupná ponuka | 198,00 | € | Cena s DPH |
07.11.2021 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 198,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: