• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 14:15

Detail zákazky Z202121900

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 14:15

Základné údaje

Z202121900

OF-245225

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6018213

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skartovačka

skartátor, skartovacie zariadenie

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovačka
Funkcia
Pre zabezpečenie činností objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovačka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- skartovacia kapacita: 18 listov (A4/70 g) naraz
- typ rezu: krížový rez - 4 x 38 mm
- šírka vstupu: 230 mm
- stupeň utajenia: P4
- objem koša: 34 l
- skartovanie kreditných kariet: áno
-skartovanie CD/DVD: áno
- skartovanie sponiek: áno
- automatický štart - stop: áno
- spätný chod: áno
- referenčný produkt: Fellowes 99Ci
- v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Dodávateľ predloží v podobe vlastného návrhu na plnenie zákazky obchodný názov a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru ako súčasť zmluvy.
4. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámi dodávateľovi elektronicky, či predložený  podklad:
4.1 preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
4.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
4.3 nepreukazuje niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
5. Ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
6. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
7. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
8.  Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci  zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.
9. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby objednávateľa).
10. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.11.2021 09:00 — 25.11.2021 15:00

1,00 ks

450,00

375,00

Vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky bude obsahovať presný názov a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2021 12:03

04.11.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 61
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2021 12:41 - Vstupná ponuka 450,00 € Cena s DPH
02.11.2021 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka 445,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS