• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 15:10
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 15:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2021 07:51

Detail zákazky Z202121896

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 15:10
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 15:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2021 07:51

Základné údaje

Z202121896

OF-245101

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6025623

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IT technika

multifunkčné zariadenie, PC, monitor, príslušenstvo

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 33195100-4 - Monitory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IT technika
Funkcia
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Multifunkčné zariadenie ks 1
2. PC zostava (počítač, klávesnica, myš) zostava 2
3. LCD monitor 23" ks 3
4.  Klávesnica USB ks 10
5. Myš optická USB ks 10
6. Prepojovací kábel HDMI Samec/Display Port samec 2m ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Epson L6170 Kompaktná multifunkčná tlačiareň s WiFi alebo ekvivalent
1. Atramentový tankový systém EcoTank | A4 | tlač, skenovanie, kopírovanie | automatická obojstranná tlač | 15 str./min čiernobielo, 8 str./min farebne | rozlíšenie tlače 4.800×1.200 dpi | čítačka pamäťových kariet vyžaduje sa
2. Značkový počítač minimálna konfigurácia: Procesor I5 4jadrový, 8GB RAM, 256 GB SSD, VGA, M.2 SATA konektor, 6x USB 3.0, myš a klávesnica, Windows 10 profesionál vyžaduje sa
2. Záruka 36 mesiacov
3. Samsung S24F356 23.5" PLS LED 1920x1080 Mega DCR 4ms 250cd HDMI LS24F356FHRXEN alebo ekvivalent
4. Connect IT kancelárska klávesnica, CZ/SK alebo ekvivalent
5. Genius DX-110, drôtová, 1000 dpi, USB alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného neekvivalentného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za závažné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.
V prípade záručnej opravy je dodávateľ povinný poskytnúť náhradné zariadenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 24 hod. od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodaný Predmet zmluvy musí byť nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužívaný, zabalený v originál balení
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
Do faktúry požadujeme uviesť číslo kúpnej zmluvy. Zákazka bude rozdelená na 2 samostatné faktúry.
Splatnosť faktúry požadujeme minimálne 30 dní od dátumu dodania.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má  realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

11.11.2021 08:00 — 23.11.2021 11:00

1,00 sada

1 416,17

1 416,17

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.11.2021 14:59

08.11.2021 15:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 15:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 712
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2021 00:32 - Vstupná ponuka 1 415,00 € Cena bez DPH
03.11.2021 00:32 - Najvýhodnejšia ponuka 1 415,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS