• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 13:50

Detail zákazky Z202121892

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 13:50

Základné údaje

Z202121892

OF-245159

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022851

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserové multifunkčné tlačiarne

laserová tlačiareň, multifunkčné zariadenie

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolové počítače a monitory
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie tlačiarní  s funkciou tlače, kopírovania a skenovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň ks 7
Príslušenstvo ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlačiareň
Typ multifunkčné zariadenie
Technológia tlače laserová, čiernobiela
Formát tlače A4
Pamäť minimálne 128 MB
Kapacita zásobníka minimálne 100 listov
Rozlíšenie minimálne 1200 dpi x 1200 dpi
Rýchlosť tlače minimálne 20 strán/ minúta
Podporovaný operačný systém Windows 10 a jeho verzie
Rozhranie USB
Rozlíšenie kopírovania minimálne 600 dpi x 600 dpi
Rozlíšenie skenovania minimálne 600 dpi x 600 dpi
Rozmery bez vysunutého zásobnika maximálne (š x h x v)  500 mm x 370 mm 300 mm
Príslušenstvo: menič napätia z 12 V na 220 V, s výkonom minimálne 600 W
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa. V cene je dovoz.
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, vrátane dokladov preukazujúcich splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorázovo.
Požaduje sa záručná doba 36 mesiacov so záručnou opravou.
Požadovaný tovar musí byť nový, nerepasovaný, nikdy nepoužívaný.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.)
Objednávateľ má právo vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Prílohou faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.11.2021 08:00 — 26.11.2021 11:00

1,00 zoznam položiek

1 329,00

1 107,50

Značka, typ, funkčné parametre

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2021 11:03

08.11.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2021 11:54 - Vstupná ponuka 1 329,00 € Cena s DPH
08.11.2021 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 1 329,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS