• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 15:50

Detail zákazky Z202121891

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 15:50

Základné údaje

Z202121891

OF-243616

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022975

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

45868212

ProScience Tech s. r. o.

Dobšinského 20, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PCR termocyklér-96 jamkový

termocyklér, laboratórne prístroje

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 38900000-4 - Rôzne vyhodnocovacie a testovacie nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PCR termocyklér-96 jamkový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termocyklér s možnosťou jednoduchej a rýchlej výmeny termoblokov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovládanie pomocou dotykového displeja vyžaduje sa
Možnosť nastavenia teploty termobloku od -5°C do +99,9°C
Teplotná uniformita +-0,25°C pri 55°C; +- 0,40°C pri 95°C
Presnosť nastavenej teploty +- 0,01°C
Možnosť nastavenia rýchlosti ohrevu/chladenia od 0,001 do 5,0 °C/s
Motorizovaný vyhrievaný vrchnák, možnosť nastavenia teploty od teploty okolia až do 110°C
Možnosť nastavenia prítlaku od 0 do 120 N
Možnosť predhriatia alebo vypnutia výhrevu vrchnáku vyžaduje sa
Možnosť uloženia 680 5-krokových programov alebo aspoň 3000 krokov vyžaduje sa
Možnosť nastavenia "nekonečného" kroku a teplotných a časových inkrementov/dekrementov počas cyklovania vyžaduje sa
Možnosť vytvorenia 64 užívateľov vyžaduje sa
Kompatibilné s nasledujúcimi formátmi: 48 x 0,5ml skúmavky, 96 x 0,2 skúmavky/platničky, 384 jamkové platničky, 3 x 21 x 0,2ml skúmavky, mikroskopické sklíčka
Termobloky majú 6 samostatných peltierových článkov, obsahujú samokalibračné elementy zabezpečujúce precíznu a spoľahlivú kontrolu teploty vyžaduje sa
Záruka 5 rokov
 2. Termoblok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoblok 96 alu, 96 wells (0,2ml) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť nastavenia rýchlosti ohrevu do 4,2°C/s
Možnosť nastavenia rýchlosti chladenia 3,6°C/s
Kompatibilný k položke 1 vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality ako aj najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa , aby v cene predmetu zákazky bolo inštalácia predmetu zákazky, jeho spustenie do prevádzky ako aj zaškolenie pracovníkov objednávateľa a manuál v slovenskom (českom) jazyku ako aj originál manuál.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

11.11.2021 10:00 — 03.12.2021 10:00

1,00 sada

4 200,00

4 200,00

Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.11.2021 14:57

08.11.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2021 16:52 - Vstupná ponuka 4 125,00 € Cena bez DPH
02.11.2021 16:52 - Najvýhodnejšia ponuka 4 125,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS