36078913
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK
31690378
Cofin, a.s.
Hájnova 7120/30 , Ľubotice, 08006, SVK
Tlač (odborná umelecká publikácia)
tlač, tlačiarenské služby, publikácia, umenie
Služba
|
1. Odborná umelecká publikácia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| tlač. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Tlač odbornej umeleckej publikácie | kus | 80 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Druh služby | nátlačok + tlač |
| Náklad | 80 ks |
| Väzba | V7, chrbát oblý |
| Vnútro | 4+4, Munken pure rough 120 g/m2 |
| Predsádka | 0+0, Gmund Colors 57 papier 300g/m2 |
| Polep | 3+0, Surbalin Linea 5111, 115 g/m2 + tlačový lak |
| Plátno na chrbát | Duchesse 90602, razba bielou fóliou, |
| Lepenka | 3 mm |
| Kapitálik | červený |
| Tlač | digitálny ofset |
| Počet strán | 180 strán PDF |
| Balenie | do fólie |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| I. FAKTURÁCIA |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
| Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
| Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
| Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
| II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
| V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať. |
| III. PODMIENKY ÚČASTI |
| Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie v lehote stanovenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky stanovenej objednávateľom v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje sa podstatné porušenie zmluvy pod sankciou odstúpenia od zmluvy. |
| Názov | Upresnenie |
| Cena zahŕňa | balenie, naloženie, dovoz |
Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
18.11.2021 08:00 — 20.12.2021 15:00
80,00 ks.
2 500,00
2 083,33
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2021 09:07
15.11.2021 09:20
15.11.2021 09:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.11.2021 09:30 - Vstupná ponuka | 1 540,00 | € | Cena s DPH |
| 02.11.2021 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 540,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: