• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 14:50

Detail zákazky Z202121851

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 14:50

Základné údaje

Z202121851

OF-245078

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028162

Objednávateľ

00156850

Výskumný ústav vodného hospodárstva

Nábr. arm. gen. L. Svobodu 5, Bratislava, 81249, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odolný tablet pre použitie v teréne s príslušenstvom

Odolný tablet, použitie v teréne, outdoor, tabletový počítač

  • 30213200-7 - Tabletový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odolný tablet 2v1 s odnímateľnou klávesnicou pre použitie v teréne
Funkcia
Odolný tablet pre používanie  terénnej aplikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odolný tablet  pre použitie v teréne. Špecifikácia odolného tabletu je uvedená v časti Technické vlastnosti -1,2,3. ks 3
Držiak na rameno/prenosná taška: s popruhom cez rameno: na prenášanie v teréne ks 3
Ochranná fólia na display: zvýšená ochrana pred poškriabaním ks 3
Autoadaptér: pre zabezpečenie napájania el. energie z vozidla ks 3
Držiak na ruku: Pre lahšiu manipuláciua uchopenie v teréne ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Odolný tablet  Nárazová odolnosť: min. MIL-STD-810G/IEC60068, Krytie: min. IP65. Displej: čitateľnosť z rôznych uhlov a pri osvetlení obrazovky, zaručenie odolnosti displeja proti poškriabaniu Kamery: Predná: min. 2.0 MP Zadná: min. 5.0 MP.
2.Odolný tablet : Operačný systém: Windows 10, Procesor:  Procesor s CPU Mark min. 923 podľa PassMark, RAM: min. 4 GB , Úložisko: SSD/HDD: min. 64 GB NVMe, s prípadnou možnosťou rozšírenia pamäte
3.Odolný tablet : Obrazovka: min.10.1".Integrované porty: min. 1x USB 3.0/1xUSB-C/1x Micro USB, 1xSIM Card slot. Integrované komunikačné moduly: (možnosť urečenia polohy formou integrovaného modulu) 4G LTE, GPS, Bluetooth, Wi-Fi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť k faktúre / alebo vo faktúre / podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, DPH, s DPH a cena spolu
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluva s dodávateľom nadobudne účinnosť deň nasledujúci po dni schválenia čiastkovej správy resp. správy z finančnej kontroly verejného obstarávania s kladným výsledkom, o čom budeme dodávateľa písomne informovať.
Na úhradu zákazky môže objednávateľ využiť iný bankový účet ako je uvedený v zmluve, o čom budeme dodávateľa písomne informovať.
Požaduje sa predložiť 2 rovnopisy faktúry a dodacieho listu.
Do aktualizovaného rozpočtu a faktúry objednávateľ požaduje uviesť číslo súvisiaceho projektu, s ktorým objednávateľ bude dodávateľa písomne informovať po uzavretí zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie arm. gen. L. Svobodu 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.11.2021 09:00 — 10.12.2021 16:00

1,00 Celý rozsah špecifikácie

4 815,72

4 013,10

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Žiadame uviesť zoznam položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien bez DPH a s DPH a podrobného popisu položiek s uvedením výrobcu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2021 13:50

10.11.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2021 07:31 - Vstupná ponuka 4 815,00 € Cena s DPH
10.11.2021 07:31 - Najvýhodnejšia ponuka 4 815,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS