• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202121846

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202121846

OF-245038

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6025635

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fotokopírovací stroj, zariadenia a príslušenstvo

Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky, skenera a tlačiarne s možnosťou faxu  - farebné, formát A3 s laserovou technológiou tlače
Funkcia
Farebný multifunkčný systém vysokej kvality, rýchlosti a bezpečnosti poskytujúci vysokú mieru flexibility a použiteľnosti pre profesionálne polygrafické pracovisko
Formát tlače: A3
Technológia tlače: LASER
Podporovaný formát papiera: A6R-SRA3, Banner 305x1 219mm
Podporované jazyky tlače PCL 6, PCL 5, PostScript 3 kompatibilný
Rozhranie: USB 3.0, 10/100/1000BaseTX, USB host(4), SD-Slot, TPM, DSK
Súčasťou súpravy kopírovacieho stroja je SDD min. 64GB SSD + šifrovanie dát
Možnosť na pripojenie HDD min. 1TB + šifrovanie dát
Podpora mobilnej tlače pre iOS a Anrdoid, Airprint, Mopria, NFC
Podpora SW ovládačov pre server: Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, L
Podpora SW ovládačov pre pracovné stanice: Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky, skenera a tlačiarne s možnosťou faxu - farebné, formát A3 s laserovou technológiou tlače Súprava 1
Vnútorná pamäť GB 4
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov listov 4000
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) listov 150
Celkový počet vstupných zásobníkov hlavný + ručný 4+1
Podporované hmotnosť médií g/m2 52-300
Farebná dotyková LCD obrazovka so senzorom pohybu " 10
max. spotreba v "sleep" +/10 % W 0,7
Max. spotreba pri tlači +/- 10% W 1100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výstupná kapacita zariadenia Interný finišer cca na 500 listov s viacpolohovým zošívaním na cca 50 listov, zošívanie v rohoch, cca 5000 spiniek.
Umiestnenie Mobilný podstavec na kolieskach
Senzor pre detekciu osoby v blízkosti zariadenia- automaticke prebudenie zariadenia, Musí byť zabezpečené
Možnosť doplnenia o integrovanú USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet. Musí byť zabezpečené
Podporný SW prístupný cez webové rozhranie 20/200 umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia. Musí byť zabezpečené
Vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol Musí byť zabezpečené
Záruka 3 roky
TECHNICKÉ VLASTNOSTI TLAČE: HODNOTA / CHARAKTERISTIKA
Obojstranná tlač: Automatická
Rozlíšenie tlače: 1 200x1 200 dpi
Rýchlosť tlače +/-5% 60str./min. Čierna/ Farebná (A4)
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 4 sekúndy
Maximálna mesačná záťaž +/-5%: min. 250 000 A4
Odporúčaná mesačná záťaž +/-5% : min. 30 000 A4
Cyklus údržby +/-5% min. 600 000 A4
Životnosť stroja +/-5%: min. 1 800 000 A4
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením, uzamykanie tonerov čierna tonerová naplň 40 000 strán podľa ISO/IEC 19798; farebné tonerové naplne 24 000 strán podľa ISO/IEC 19798
Životnosť valca a vývojky +/-5% : min. 600 000 A4
TECHNICKÉ VLASTNOSTI KOPÍROVANIA: HODNOTA / CHARAKTERISTIKA
Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným  podávačom dokumentov na 140 listov.
Kvalita skenovania (dpi) 600 dpi
Rýchlosť skenovania +/-5 % min. 80 A4/min farebne aj čiernobielo
Formát naskenovaného súboru TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS
Funkcie skenovania Zväčšenie / zmenšenie; Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu
Obojstranné skenovanie Obojstranné jednoprechodové skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdných strán
Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru Musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou spĺňajúcou požadované parametre.
Na faktúre a dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hodiny
Tovar požadujeme dodať s dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné na štandardný chod a obsluhu stroja a štandardné balenie výrobcu (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty, dokumentácia a pod.).
Požadujeme dodať kompletnú sadu farebných nových plných originálnych nerozbalených tonerov k súprave multifunkčného kopírovacieho zariadenia (sada obsahuje všetky potrebné farebné tonery pre daný typ fotokopírovacieho zariadenia) a dve čierne nové plné originálne nerozbalene tonery k súprave multifunkčného kopírovacieho zariadenia
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popis tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt.
Pri ekvivalentnom tovare požaduje objednávateľ predloženie dokumentácie z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požadované parametre.
Dodávateľ môže ponúknuť stroj s vyššími parametrami, nesmie však ponúknuť stroj, ktorý nebude spĺňať ktorýkoľvek z požadovaných parametrov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list,
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu.
Dodávateľ dodá potvrdenú a rukou podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Záruka na zariadenie sa požaduje v dĺžke 3 roky, záručný servis bude vykonávaný u užívateľa alebo nakládka a preprava na záručné plnenie a späť bude realizovaný na náklady dodávateľa.
Dodávateľ je držiteľom autorizácie na predaj, inštaláciu a servis ponúkaných zariadení a dodávateľ disponuje vyškoleným personálom, autorizovaným na inštaláciu a servis ponúkaných zariadení.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred, aspoň 3 pracovné dni pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno priezvisko, číslo OP vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, alebo strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta plnenia dodávky.
Dodávateľ sa zaväzuje minimalizovať osobný styk pri dodaní predmetu zákazky. Majte rúšku alebo respirátor. Ak je to možné, odovzdanie prebehne bez-kontaktne. V prípade, že máte k dispozícii rukavice, použite ich. Dodávateľ v prípade potreby musí strpieť meranie teploty zamestnancov pri doručovaní zásielky.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu a vstupu osôb do areálu miesta dodania tovaru.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianská cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

18.11.2021 15:32 — 30.11.2021 15:32

1,00 Súbor (podľa technickej špecifikácie)

6 610,00

6 610,00

Požaduje sa predloženie vlastného návrhu plnenia v súlade s technickými a osobitnými podmienkami

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2021 08:58

09.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2021 08:48 - Vstupná ponuka 6 606,00 € Cena s DPH
08.11.2021 19:57 - Najvýhodnejšia ponuka 6 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS