• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 14:27
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 15:20

Detail zákazky Z202121834

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 14:27
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 15:20

Základné údaje

Z202121834

OF-245182

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6040754

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36471950

EKO-FBB s.r.o.

Lúčna 1055, Vranov nad Topľou, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba zariadení na skladovanie PH

Oprava zariadení na skladovanie PH, údržba zariadení na skladovanie PH, indikácia netesností a kontinuálne meranie, guľové kohúty s elektrickým pohonom

  • 50514200-3 - Opravy a údržba nádrží
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50500000-0 - Opravy a údržba čerpadiel, ventilov, kohútov a kovových nádob a strojov

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Indikácia netesnosti a kontinuálne meranie NDN (nadzemná dvojplášťová nádrž) a guľové kohúty s elektrickým pohonom
Funkcia
Oprava , výmena a montáž indikátorov netesností a kontinuálneho merania technológie a guľových kohútov skladového hospodárstva PHM.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena a montáž zariadenia na indikáciu netesnosti medziplášťového priestoru dvojplášťovej nádrže pomocou indikačnej sondy a kontinuálneho merania INDIKON pre (NDN 50m3 - 8ks, NDN 20m3 - 2ks, NDN 32m3 - 2ks), ks 2
Hlavica kontinuálneho merania s nerezovou vodiacou tyčou KH-2 610mm s blokáciou čerpadla ks 10
Hlavica kontinuálneho merania s nerezovou vodiacou tyčou KH-2 110mm s blokáciou čerpadla ks 2
Indikačná sonda EK 01pre skladovacie nádrže pre NDN 50m3 ks 8
Indikačná sonda EK 01pre skladovacie nádrže pre NDN 20m3 ks 2
Indikačná sonda EK 01pre skladovacie nádrže pre NDN - 32B ks 2
Guľové kohúty s elektrickým servopohonom (Guľový kohút DN 100 PN 16 s elektrickým pohonom) ks 8
Kalibrovaná merná tyč pre NDN 50m3 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenie na indikáciu netesností (Riadiaca procesorová jednotka vrátane SW s výstupom na PC) - automatická signalizácia plnenia nádrže
- - istenie čerpania paliva pred krádežou
- - prepočet objemu naskladnenej kvapaliny na objem pri 15°C
- - signalizácia separovanej vody
- - výstup na akustickú separátnu signalizáciu
- - signalizácia limitných stavov
- - prenos údajov do PC (vrátanie dodania PC s potrebným softwarovým vybavením+ monitor + klávesnica + dátový kábel 300m)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Služba sa nachádza v prostredí s nebezpečenstvom výbuchu!!! Potrebné oprávnenia : Oprava výhradných technických zariadení elektrických s nebezpečenstvom výbuchu bez obmedzenia napätia, Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení s nebezpečenstvom výbuchu bez obmedzenia napätia. Tieto oprávnenia požadujeme predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy. Je nutné a bude kontrolované: neiskrivé náradie, antistatické montérky, Eex osvetlenie.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Predmetom tejto zmluvy je vykonanie opravy, výmeny a montáže na zariadeniach palivového hospodárstva, následne vystavenie revíznych protokolov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenia negatívnej referencie.
Faktúra splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry. Adresu dodania faktúry si dodávateľ telefonicky upresní s objednávateľom.
Dodanie služby v pracovných dňoch od 7,00 do 15,00 hod., alebo po dohode a objednávateľom.
Požaduje sa predložiť  aktualizovaný rozpočet na jednotlivé druhy služby do 3 dní od uzavretia zmluvy s cenou s DPH.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list v dvoch vyhotoveniach, pokiaľ faktúra nebude slúžiť aj ako dodací list.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Verejný obstarávateľ je oprávnený vypovedať Zmluvu z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu ešte pred doručením tovaru čím dodávateľovi nevzniknú žiadne náklady.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový doposiaľ nepoužitý SW
Realizáciu služby vrátanie dodania materiálov a montáže vykonať do 30.11.2021 s vystavením faktúry a dodacieho listu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia po dohode s objednávateľom
V cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Názov Upresnenie
popis

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

22.11.2021 14:28 — 15.12.2021 14:29

36,00 ks

58 300,00

58 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2021 08:05

18.11.2021 14:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2021 14:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 579
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2021 12:15 - Vstupná ponuka 58 300,00 € Cena s DPH
05.11.2021 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 58 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS