35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Resuscitačný vozík s príslušenstvom
resuscitačný vozík, defibrilátor, odsávačka
Tovar, Služba
1. Resuscitačný vozík s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zostava resusčitačného vozíka s defibrilátorom, odsávačkou a iným príslušenstvom pre potreby zdravotníckeho zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
defibrilátor: čas nabíjania pri plne nabitej baterke na 360J | sec | 7 | ||
defibrilátor: rychlosť krivky EKG záznamu | mm/sec | 25 | ||
defibrilátor: voľba energie v rozsahu | J | 2 | 360 vrátane | |
defibrilátor: farebný displej na EKG s uhlopriečkou | cm | 14 | ||
rýchlosť posuvu papiera krivky EKG záznamu | mm/sec | 25 | ||
citlivosť EKG | mm/mV | 2.5 | 40 | |
maximálna voľba energie musí byť | J | 360 | ||
nastavovanie eskalácie (veľkosti) energií pre výboj v krokoch, v manuálnom režime defibrilácie | krok | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pojazdný vozík s vrchným pultom, zásuvkami, priehradkami a stojanom na infúzie, držiakom na O2 flašu | áno |
2. Defibrillátor - bifázický s monitorom EKG | áno |
monitorovanie SpO2 pre deti a dospelých | áno |
prenosný /integrovaná záložná batéria, batéria sa nabíja priamo v prístroji/ | áno |
informácia o stave batérie | áno |
napájanie 230V, 50Hz | áno |
tlačiareň | áno |
možnosť výberu 3 alebo 5 zvodové EKG, s možnosťou výberu zvodu | áno |
detekcia odpojenia zvodov | áno |
zobrazenie srdcovej frekvencie | áno |
alarm srdcovej frekvencie | áno |
filter sieťového vedenia | áno |
výboj synchrónný aj asynchrónny | áno |
určené pre: neonatal, pediatric, adult | áno |
minimálne príslušenstvo : - externé pádla pre adult, neonatal , pediatric - Jednorázové nalepovacie pre adult, neonatal | áno |
3. Prenosná elektrická a batériová odsávačka na zvratky | áno |
4. Resuscitačný vak - Ambuvak s demand ventilom | áno |
5. Digitálny oscillometrický krvný tlakomer – NIBP | áno |
6. Laryngoskopická sada, kovová, rukoväť + lyžice veľkosť č. 2, 3, 4 | áno |
7. Kyslíková maska s hadičkou | áno |
8. T tubus veľkosť č. 1,2,3,4,5 + silikón | áno |
9. Resuscitačná maska silikónová č. 4 a č. 5 | áno |
10. Vzduchovod veľkosť č. 0, 1, 2, 3,4 | áno |
11. Endotracheálna kanyla s manžetou veľkosť č. 5,0 ; 6,0; 7,0; 7,5; 8,0 | áno |
Záruka 24 mesiacov | áno |
Záručný servis | áno |
Inštalácia, montáž a doprava | áno |
Komplexné zaškolenie obsluhy | áno |
Názov |
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný prístroj v predmete Zmluvy. |
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia. |
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. |
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne. |
Požaduje sa predložiť najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia Zmluvy ( elektronicky) objednávateľovi vyhlásenie o zhode v zmysle § 23 Zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, detto v zmysle článku 5 Rozhodnutia európskeho parlamentu a rady č. 768/2008/ES z 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS. |
Požaduje sa splatnosť faktúry do 60 dní odo dňa poskytnutia zdaniteľného plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Platba: Bezhotovostným platobným stykom. |
Požaduje sa v lehote najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia Zmluvy predložiť (elektronicky) objednávateľovi podrobný rozpočet na celkové plnenie predmetu Zmluvy v položkovitej špecifikácii, presný technický a funkčný popis predmetu zmluvy / zákazky, na základe ktorého bude predmet jasne identifikovateľný. Predložená ponuka musí obsahovať obchodný názov (značka/typ /model) pri všetkých položkách predmetu zmluvy, návod na použitie a prospekt. |
Požaduje sa v lehote najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia Zmluvy predložiť (elektronicky) objednávateľovi doklad o pridelení kódu Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv na všetky typy zdravotníckych pomôcok, ktoré spadajú do povinnej evidencie a sú súčasťou predmetu zákazky. Predkladá sa neoverená fotokópiu potvrdenia ŠUKL, resp. iný doklad ( ekvivalent ),ktorý nahrádza požadované potvrdenie. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. |
Predávajúci je povinný umožniť výkon kontroly súvisiaci s predmetom plnenia tejto zmluvy ako aj s ostatnými ustanoveniami tejto zmluvy zo strany osôb oprávnených na výkon kontroly, kedykoľvek po uzavretí tejto zmluvy a počas platnosti a účinnosti Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku; oprávnenými osobami sú najmä: a.) poskytovateľ a ním poverené osoby, b.) útvar vnútorného auditu riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c.) Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, |
d.) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e.) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f.) orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g.) osoby prizvané orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.11.2021 00:00 — 31.01.2022 23:59
5,00 zostava
58 885,00
58 885,00
Vlastný návrh plnenia musí byť v súlade s Osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými v Opisnom formulári. Uchádzač predloží všetky požadované dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a funkcie uvedené v zadaní zákazky, bližšie špecifikované v Opisnom formulári. V rámci vlastného návrhu plnenia predkladaného uchádzačom v lehote na predloženie ponúk požaduje objednávateľ predložiť: položkovitý rozpočet predmetu zákazky s uvedeným značky / modelu / typu výrobku.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2021 09:18
10.11.2021 09:00
10.11.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2021 10:17 - Vstupná ponuka | 58 885,00 | € | Cena bez DPH |
08.11.2021 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 884,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.