• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202121781

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202121781

OF-245138

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022913

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR

Kurz, školenie, ADR, bezpečnostný poradca ADR

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
Funkcia
Základný kurz bezpečnostného poradcu na prepravu nebezpečných vecí ADR. Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Požadovaný rozsah kurzu podľa Európskej dohody ADR a podľa § 36, ods. (1), zákona č. 56/2012 Z.z. a bodu 1.8.3.1.ADR
Miestom konania školenia a skúšok je miesto stanovené objednávateľom takto: Bratislavský kraj, Trnavský kraj,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Miesto konania kurzu Bratislavský kraj, Trnavský kraj
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (kolky, certifikáty/osvedčenia a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, prítomnosť účastníka školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúra bola doručená na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu/školenia (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/ na adresu objednávateľa.
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať absolventa vykonávať práce v danom odbore – bezpečnostný poradca ADR
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiaci november 2021
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 3.12.2021

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

11.11.2021 00:00 — 03.12.2021 14:00

2,00 osoba

1 083,00

1 083,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2021 08:14

08.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2021 08:31 - Vstupná ponuka 1 083,00 € Cena s DPH
03.11.2021 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 1 083,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS