• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 14:05

Detail zákazky Z202121755

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 14:05

Základné údaje

Z202121755

OF-245031

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6038338

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade, Update, Implementácia prvkov a systémov LAN AOS

antivírusové licencie

  • 72227000-2 - Poradenstvo pri integrácii softvéru
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Povýšenie verzie antivírusových licencií
Funkcia
• Povýšenie verzie antivírusových licencií z Endpoint Protection, Initial Subscription License with Support na Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription), Hybrid Subscription License with Support pre 540 zariadení na 1 rok.
• Služby spojené s prechodom (reinštalácia a rekonfigurácia) na aktuálne verzie klientského riešenia bezpečnosti pre koncové stanice (PC a NTB), servery, konfigurácia nových funkcionalít EDR a inštalácia a konfigurácia Threat protection pre Active Directory.
 2. 2. Implementácia a konfigurácia dvojúrovňovej Microsoft PKI infraštruktúry
Funkcia
Vybudovanie PKI (Public Key Infrastructure) a Certifikačnej autority(CA) s možnosťou spravovať digitálne certifikáty pre elektronickú komunikáciu nasledovných prevádzkovaných systémov:
• Schvaľovanie a autorizovanie aplikácií a aktualizácií podpísaním digitálnym certifikátom.
• Chránenie používateľských dáta pomocou systému EFS (Encrypting File System, Disk file encryption).
• Zabezpečenie sieťovej prevádzky IPSec.
• Ochrana adresárových požiadaviek založených na protokole LDAP zabezpečeným LDAP.
• Využitie pri bezpečnej e-mail komunikácii.
• Zabezpečenie Wifi.
• Riadenie prístupu k dokumentom pomocou AD RMS (Active Directory Rights Management Services).
• Podpora vydávania certifikátov pre doménové aj nedoménové zariadenia a služby.
• Analýza požiadaviek na CA a PKI infraštruktúru (integrácia s jednotlivými systémami).
 3. 3. Upgrade HPE Synergy Oneview a služby konfigurácie HPE 3PAR
Funkcia
• Služby spojené s prechodom (reinštalácia a rekonfigurácia) Synergy FLM modulov na aktuálnu verziu.
• Služby spojené s reinštaláciou a konfiguráciou HPE 3PAR service processor virtual appliance.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu diela je obchodným partnerom výrobcu Hewlett Packard Enterprise minimálne na úrovni Silver a obchodným partnerom výrobcu Symantec.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platnou technickou certifikáciou výrobcu s certifikáciou minimálne Symantec Endpoint Security - R1 Administrator a certifikáciou minimálne HPE Accredited Technical Professional.
Podmienkou pre akceptáciu dodávky služieb je realizácia služby týmto expertom.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky. Nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku služieb vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním služieb.
Podkladom pre úhradu ceny za dodanie služieb bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní.
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi.
Predávajúci sa zaväzuje zaplatiť pokutu v prípade oneskoreného odovzdania dodávky kupujúcemu vo výške 0,5 % z ceny dodávky za každý deň omeškania.
V prípade, že dodávateľ nesplní službu tak, ako bola požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 2000,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania obstarania vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúcich služieb.
Zmluvná pokuta sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi Verejný obstarávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári alebo v osobitných podmienkach plnenia sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

22.11.2021 08:45 — 30.11.2021 08:46

1,00 zákazka

42 240,00

35 200,00

Je potrebné uviesť údaje o tovare v rozsahu technických požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2021 12:13

16.11.2021 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 450
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2021 11:25 - Vstupná ponuka 42 231,60 € Cena s DPH
16.11.2021 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka 42 231,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS