• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 09:20

Detail zákazky Z202121742

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2021 09:20

Základné údaje

Z202121742

OF-243951

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6016234

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie softvérovej podpory pre produkt Kerio Control GOV a AV pre 250 používateľov.

podpora, Kerio Control GOV

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie softvérovej podpory pre produkt Kerio Control GOV a AV pre 250 používateľov.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predĺženie softvérovej podpory o 1 rok pre produkt Kerio Control GOV + AV pre 250 používateľov
P/N kontraktu: XXXXX-XXXXX-XXXXX P/N kontraktu bude upresnené víťaznému uchádzačovi po ukončení súťaže
obdobie od 10.12.2021 – 9.12.2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Predmet plnenie (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

námestie. L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

10.12.2021 00:00 — 09.12.2022 23:59

1,00 podľa rozpisu položiek

2 277,00

1 897,50

bez vlastného návrhu verejného obstarávateľa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2021 08:11

03.11.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2021 08:20 - Vstupná ponuka 2 277,00 € Cena s DPH
28.10.2021 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 2 277,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS