• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 09:45

Detail zákazky Z202121715

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 09:45

Základné údaje

Z202121715

OF-244764

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022857

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Klastrové servery

server, klastrový server

  • 48820000-2 - Servery
  • 48821000-9 - Sieťové servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Klastrové servery
Funkcia
Klastrové servery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE ProLiant DL380 Gen10 8SFF Configure-to-order Server ks 2
Intel Xeon-Gold 6246R (3.4GHz/16-core/205W) FIO Processor Kit for HPE ProLiant DL380 Gen10 ks 2
Intel Xeon-Gold 6246R (3.4GHz/16-core/205W) Processor Kit for HPE ProLiant DL380 Gen10 ks 2
HPE 64GB (1x64GB) Dual Rank x4 DDR4-2933 CAS-21-21-21 Registered Smart Memory Kit ks 24
HPE 480GB SATA MU SFF SC MV SSD, RAID 1 (predkonfigurovaný) ks 6
HPE Smart Array E208i-a SR Gen10 (8 Internal Lanes/No Cache) 12G SAS Modular Controller ks 2
HPE DL38X Gen10 High Performance Temperature Fan Kit ks 2
HPE 800W Flex Slot Platinum Hot Plug Low Halogen Power Supply Kit ks 4
HPE iLO Advanced 1-server License with 3yr Support on iLO Licensed Features ks 2
HPE 2U Cable Management Arm for Easy Install Rail Kit ks 2
HPE Trusted Platform Module 2.0 Gen10 Option ks 2
HPE 2U Small Form Factor Easy Install Rail Kit ks 2
Microsoft Windows Server 2022 (16-Core) Datacenter Additional Lic en/cs/de/es/fr/it/nl/pl/pt/ru SW ks 2
Microsoft Windows Server 2022 (16-Core) Datacenter Reseller Option Kit Czech SW ks 2
HPE 3 Year Tech Care Basic DL380 Gen10 Service ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme zachovanie kompatibility s existujúcimi PCIe kartami objednávateľa: HPE FlexFabric 10Gb 4-port 536FLR-T, a Lenovo N2225 12Gb SAS/SATA External HBA.
lnštalácia zariadenia HPE autorizovaným technickým špecialistom, inštalácia zariadenia na mieste používania, zapojenie zariadenia do elektrickej siete a pripojenie do LAN, overenie a aktualizácia ovládačov a firmware tak, aby to spÍňaIo potreby pre fungovanie zariadenia, overenie správnej činnosti zariadenia.
Podpora na minimálne 3 roky, možnosť nahlasovania incidentov, oprava v mieste inštalácie zariadenia. Servisná služba zahŕňa podporu 24x7 a začatie riešenia incidentu do 4 hodín.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia oprávnenou osobou.
Ak sa v technickej špecifikácii alebo osobitných požiadavkách na plnenie uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, Objednávateľ umožňuje Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s identickými resp. lepšími parametrami bez potreby akýkoľvek ďalších nákladov Objednávateľa.
V prípade ponúknutia ekvivalentného riešenia Objednávateľ požaduje ďalej splnenie nasledovných požiadaviek:
Celé predložené riešenie musí byť od jedného výrobcu a pod jednou servisnou zmluvou.
Požadujeme osadenie 64GB modulov tak, aby bolo možné v budúcnosti pridávať kapacitu RAM pridávaním rovnako veľkých modulov s možnosťou rozšírenia minimálne na 1,5 TB.
Pripojenie na diskové pole požadujeme realizovať pomocou existujúcich PCIe kariet objednávateľa: Lenovo N2225 12Gb SAS/SATA External HBA
V prípade, že Dodávateľ ponúkne riešenie, ktoré považuje za ekvivalentné k požadovanej špecifikácii a osobitným požiadavkám, požaduje Objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentné riešenie a súčasne požaduje predloženie úplnej dokumentácie k dodávanému tovaru, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentné riešenie.
Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ' do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi  fotokópiu potvrdenia, vydaného výrobcom, alebo autorizovanou  certifikačnou autoritou (pre každú dodávanú obchodnú značku tovarov):
a: že ponúkaný tovar je dodávaný v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu
b: že má status autorizovaného obchodného partnera
c: že má status autorizovaného servisného partnera. Alebo, že výrobca garantuje vykonanie odbornej implementácie a odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom Dodávateľa aj v prípade zániku Dodávateľa, alebo ukončenia jeho pôsobnosti na trhu, a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu zariadení.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy položkovitý rozpočet vychádzajúci z celkovej ceny plnenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, rozpis položiek s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie dodávaných tovarov, t.j. uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru a technických parametrov ponúkaných tovarov, rozpis ceny  v mene euro bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH pre jednotlivé položky predmetu plnenia.
Objednávateľ' si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané zariadenie je plne kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa, a to v lehote 3 pracovné dni od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak zariadenie nebude spĺňať' všetky požiadavky podľa technickej špecifikácie, je objednávateľ' oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať' platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom Slovenskej republiky.
Objednávateľ' požaduje dodanie tovaru kompletne, pričom neumožňuje čiastkové plnenie.
Objednávateľ' požaduje dodat' tovar celkom nový, nepoužívaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, v originálnom obale, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Termín dodania tovaru na miesto plnenia oznámi Dodávatel' najmenej 3 dni vopred kontaktnej osobe Objednávateľa.
Objednávateľ' si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a technickej špecifikácii, ktorá je požadovaná v predmete zákazky ako minimálne požiadavky.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
Záruka 3 roky garantovaná výrobcom zariadení, overiteľná na voľne dostupných stránkach výrobcu.
V prípade nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, dodaní tovaru, ktorý nespĺňa požiadavky na predmet zákazky uvedený v zmluvnom formulári, neposkytnutí služieb v rozsahu a v termínoch dodania uvedených v zmluvnom formulári, je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi pokutu vo výške 2% zo zmluvnej ceny podľa tejto zmluvy, a to za každé jedno porušenie na účet objednávateľa uvedený v kúpnej zmluve do 10 pracovných dní odo dňa, kedy k porušeniu došlo.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12.11.2021 07:00 — 07.01.2022 13:30

1,00 celok

55 000,00

55 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V zmysle opisu predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.10.2021 14:49

08.11.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 438
 53
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.11.2021 21:38 - Vstupná ponuka 55 000,00 € Cena bez DPH
07.11.2021 21:59 - Najvýhodnejšia ponuka 47 541,84 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS