• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 11:35

Detail zákazky Z202121711

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 11:35

Základné údaje

Z202121711

OF-241829

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6035611

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54038430

Ing. Igor Zacher

Ústecko-Orlická 25, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, odborná prehliadka

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola hasiacich prístrojov
Funkcia
Vykonanie kontroly (odbornej prehliadky) hasiacich prístrojov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: práškový 2 - 6kg ks 192
Kontrola hasiacich prístrojov, typ: CO2 5 kg ks 18
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Dodávateľ vyhotoví faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Odborná prehliadka môže byť vykonávaná v mieste plnenia iba počas pracovných dní v čase 7:00 do 15:00.
Odborná prehliadka bude vykonaná až po telefonickom dohovore s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
Dodávateľ spolu s faktúrou dodá revíznu správu o výsledku odborných kontrol.
Dodávateľ bude vykonávať kontrolu za prítomnosti požiarného technika objednávateľa, alebo ním poverenej osoby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

16.11.2021 07:00 — 30.11.2021 15:00

1,00 súbor (podľa špecifikácie)

300,00

250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2021 08:01

15.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 54
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2021 09:40 - Vstupná ponuka 300,00 € Cena s DPH
09.11.2021 15:39 - Najvýhodnejšia ponuka 264,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS