• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 15:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 14:05

Detail zákazky Z202121710

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 15:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 14:05

Základné údaje

Z202121710

OF-244435

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6035599

Objednávateľ

45737967

Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

36587095

Diagnostické monitorovacie systémy - DMS spol. s r.o.

Ku potoku 9/777, Košice-Myslava, 04016, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup EKG holtera

ekg, holtery, srdcová frekvencia

  • 33121000-4 - Systém pre dlhodobé ambulantné zaznamenávanie
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup EKG holtera
Funkcia
Zaznamenávanie srdcovej frekvencie pacienta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
EKG Holter ks 1
Kanály EKG záznamu ks 3
Dĺžka záznamu deň 3
Vzorkovacia frekvencia Hz 1000
Rozlíšenie Bit 10
Citlivosť µV 2,0
Uchovanie dát v snímači hod 72
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvenčný rozsah 0,04 Hz až 150Hz (pri -3dB)
Detekcia a analýza kardiostimulátora áno
Dátový prenos cez USB áno
Analytický software - základná analýza rytmu - frekvencia, pravidelnosť, grafická analýza trendu R-R, analýza extrasystol, analýza morfológie komplexov áno
Automatické vyhľadávanie a zatriedenie podobných komplexov podľa zadaného vzoru (templates) áno
Zobrazenie superimpozície EKG áno
Kontrola záznamu a nastavení na LCD pacientského snímača áno
Vodeodolnosť snímača áno
Možnosť automatického spustenia snímania EKG bez nutnosti pripojenia na PC áno
Registrácia udalosti pacientom (tlačidlo) áno
Analýza intervalu QT áno
Analýza segmentu ST, graf vývoja zmien segmentu ST spolu s grafom srdcovej frekvencie áno
Frekvenčná a spektrálna analýza variability srdcovej frekvencie áno
Možnosť upgrade SW áno
Možnosť editovania udalostí zistených softwarom áno
Software pre vyhodnocovanie samostatný klient 5ks áno
Software musí pracovať pod operačným systémom Microsoft Windows 10 Pro, užívateľské práva - Users áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 EKG Holtra, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy sa požaduje max. do 48 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch).
Záručný servis s nástupom na opravu do 48 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí.Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Objednávateľ uhradí predmetnú faktúru v dvoch splátkach. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

30.11.2021 14:00

1,00 ks

3 650,00

3 650,00

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.11.2021 15:15

15.11.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 550
 31
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2021 12:37 - Vstupná ponuka 3 500,00 € Cena bez DPH
15.11.2021 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka 3 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS