• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 14:40

Detail zákazky Z202121684

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 14:40

Základné údaje

Z202121684

OF-245013

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6032888

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie propagačných predmetov 3

propagačné predmety, kalendáre, diáre, organizéry, tlačiarenské služby, propagačný materiál, čokoláda, cukrovinky, videokamera, dopravné služby,

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 15842000-2 - Čokoláda a cukrovinky
  • 32330000-5 - Prístroje na záznam a reprodukciu zvuku a obrazu
  • 32333200-8 - Videokamery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trojmesačný kalendár modrý so špirálou na rok 2022
Funkcia
Rozmer: min. 295 x 925 mm, kalendárium: 3-mesačné s menami SK + CZ, rozsah: 3x12 listov, väzba: 1 x šitá s perforáciou, 2 x špirála. Logá a texty budú dodané zo strany Objednávateľa. Vrátane výroby, potlače a dodania do sídla Objednávateľa.Typ potlače: plnofarebná, priama sieťotlač.  Rozmer potlače: min. 170 x 20 mm, 4 logá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
 2. Stolový kalendár stĺpcový na rok 2022 - Slovensko
Funkcia
Týždňový kalendár, stĺpcový s hodinovým delením, dane a ročné obdobia, znamenia zverokruhu, citáty a sviatky v EÚ, mesačný prehľad, špirála, počet listov: 29, formát: min. 297 × 138 mm. Logá a texty budú dodané zo strany Objednávateľa. Vrátane výroby, potlače a dodania do sídla Objednávateľa. Typ potlače: plnofarebná, priama sieťotlač. Rozmer potlače: min.170 x 20 mm, 4 logá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
 3. Nástenný kalendár 2022 - Pohľadnice zo Slovenska
Funkcia
Rozmer: min. 315x450 mm, špirálová väzba, počet listov: 14, kalendárium mesačné so slovenskými menami. Logá a texty budú dodané zo strany Objednávateľa. Vrátane výroby, potlače a dodania do sídla Objednávateľa. Typ potlače: plnofarebná, priama sieťotlač. Rozmer potlače: min. 170 x 20 mm, 4 logá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
 4. Hrnčeková kuchárka - viazanka na rok 2022
Funkcia
Rozmer: min. 120 x 480 mm, rozsah: 13 listov, slovenské mesačné menné kalendárium, väzba so špirálou. Logá a texty budú dodané zo strany Objednávateľa. Vrátane výroby, potlače a dodania do sídla Objednávateľa. Typ potlače: plnofarebná, priama sieťotlač. Rozmer potlače: min. šírka 100 mm, 4 logá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
 5. Denný diár na rok 2022
Funkcia
V modrom prevedení obálky, na ktorej je všitý prúžok s rokom a pozdĺžna tkaná niť, rozmer minimálne 142 x 204 mm, počet strán min. 368, 12 mesiacov, perforované rožky, diár s hodinovým delením, slovenské a české kalendárium, prehľad dôležitých inštitúcií, prehľad školských prázdnin, informácie o štátnych sviatkoch. Diár musí obsahovať dostatočný priestor pre písanie poznámok a pripomienok. Logá a texty budú dodané zo strany Objednávateľa. Vrátane výroby, potlače a dodania do sídla Objednávateľa. Typ potlače: razba- sleporazba. Rozmer potlače: min. 100 x 15 mm, 4 logá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
 6. Mini diár na rok 2022
Funkcia
Rozmer: min. 80 x 140 mm, obal: s motívom stromu, folk motív, počet strán min. 144, min.12 mesiacov, SK, CZ. Logá a texty budú dodané zo strany Objednávateľa. Vrátane výroby, potlače a dodania do sídla Objednávateľa. Typ potlače: jednofarebná - sieťotlač al. ofset. Rozmer potlače: min. šírka lóg 60 mm, 3 logá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
 7. Reklamné sladkosti
Funkcia
Mini čokoládové pralinky s originálnymi náplňami v obale, hmotnosť: min. 70 g, minimálna trvanlivosť 6 mesiacov. Logá a texty budú dodané zo strany Objednávateľa. Vrátane výroby, potlače a dodania do sídla Objednávateľa. Typ potlače: na krabičku, viacfarebná, ofset. Rozmer potlače: min. 80 mm x 10 mm, 4 logá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
 8. Kamera do auta
Funkcia
Viacjazyčná kamera do auta s min. 1080p rozlíšením, min.2,4" LCD displejom, detekciou pohybu a slotom na Micro SD kartu, uhol snímania minimálne 170°, HDMI video výstup, G-senzor, vrátane USB nabíjacieho káblu a držiaka s prísavkou. Logá a texty budú dodané zo strany Objednávateľa. Vrátane výroby, potlače a dodania do sídla Objednávateľa. Typ potlače: viacfarebná, ofset alebo iná vhodná potlač. Rozmer potlače: potlač na krabičku, 4 logá, min. 80 mm x 10 mm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení...(pokračovanie v bode 3)
(pokračovanie bodu 2)...niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť
Požaduje sa dodanie do 3 týždňov od schválenia grafického návrhu objednávateľom.
Dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia.
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/ plnenia nový, nesmie byť používaný alebo opotrebovaný.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám.
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie rozpočtu predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou rozpočtu a aj faktúry, bolo uvedené číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS a názov projektu, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia a detailnú obrazovú ukážku každého ponúkaného tovaru s podrobnou špecifikáciou – opisom technických vlastností - ako vlastný návrh, ktorý bude prílohou Zmluvy.
Objednávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi poverenú osobu objednávateľa, zaroveň zašle grafické podklady - logá.
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len tejto poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
Dodávateľ v rámci každého grafického dizajnu umiestnenia loga spracuje minimálne 2 návrhy, z ktorých 1 návrh bude dopracovaný do finálnej verzie. Každý finálny grafický dizajn bude pred potlačou odsúhlasený Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za porušenie povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, farbu, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

15.11.2021 08:00 — 10.12.2021 14:00

1,00 kpl

7 641,80

6 368,17

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia a detailná obrazová ukážka každého ponúkaného tovaru s podrobnou špecifikáciou – opisom technických vlastností - ako vlastný návrh, ktorý bude prílohou Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2021 10:56

12.11.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 926
 90
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2021 16:12 - Vstupná ponuka 7 641,60 € Cena s DPH
12.11.2021 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka 6 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS