• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 11:05

Detail zákazky Z202121677

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2021 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 11:05

Základné údaje

Z202121677

OF-239725

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6038320

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

35955678

SOITRON, s.r.o.

Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup hyperkonvergovaných nodov pre rozšírenie infraštruktúry

Server, LAN prepínače

  • 48820000-2 - Servery
  • 32413100-2 - Sieťové smerovače
  • 51610000-1 - Inštalácia počítačov a zariadení na spracovanie informácií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozširujúci Hyperkonvergovaný NOD
Funkcia
Funkcia: Rozšírenie existujúceho technologického riešenia hyperkonvergovaného systému  podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia predmetu zákazky. Uvedenie zariadenia do funkčného celku a prevádzky, vykonanie inštalačných a konfiguračných prác na úroveň virtuálnych serverov. Vykonanie záverečných akceptačných testov funkčnosti riešenia ako celku.
Pokračovanie funkcie: Pre tento účel sa pod pojmom „riešenia ako celku“ rozumie prostredie pozostávajúce zo 2 hardvérových nodov hyperkonvergovaného systému, zálohovania a LAN prepínačov, manažované virtualizačným systémom VMware vCenter ako jedno ucelené prostredie s kompletnou integráciou do infraštruktúry objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozširujúci Hyperkonvergovaný NOD kus 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.  CPU výkon servera min. 100 bodov , podľa benchmarku SPECrate 2017_int_base, max. 16-core celkovo
2. RAM min. 256 GB
3. HW RAID kontroler s nasledovnými parametrami SAS alebo SATA diskov, min. RAID 0, 1, 5, 6, 10, 1 ADM, 10 ADM (Advanced Data Mirroring). Vyrovnávacia p amäť min. 2GB chránená batériou, flash alebo ekvivalentným spôsobom
4. Osadené disky min. 2 x disky dedikované pre základný OS, disky musia byť zrkadlené, min. 6 x 1.92TB SSD dedikovaných pre dáta
5. LAN (Eth.) 4x 1Gbps Ethernet port, podpora PXE, 1 x 10Gb,  2port konvergovaný sieťový adaptér (SFP+) vrátane 10Gb DAC 3 m káblov na pripojenie do LAN, 1 x 1Gb dedikovaný pre vzdialený manažment
6 Správa a manažment servisný procesor alebo karta pre systémový manažment poskytujúca podporu vzdialeného manažmentu servera, vzdialený prístup na grafickú konzolu servera,
Pokračovanie bodu 6. : Správa a manažment možnosť pripojenia vzdialených médií - CD-ROM, DVD-ROM, možnosť štartu, reštartu a vypnutia servera cez sieť LAN, nezávisle od OS, resp. softvér potrebný na prevádzku, konfiguráciu a správu servera.
7. Manažment hyperkonvergovaného riešenia podporujúci kompletnú správu a monitoring celého prostredia
8. Potrebný softvér OmniStack alebo ekvivalentný
9. Podpora virtualizácie HW podpora existujúcej (nasadenej a rozširovanej ) virtualizačnej platformy Vmware
10. Deduplikácia (in line) Inline deduplikácia a kompresia dát
11. Zálohovanie integrálnou súčasťou zariadenia (HW+SW) má byť riešenie zálohovania
12. Rozšírenie riešenia pripojením ďalších hyperkonvergovaných nodov ako aj podpora výpočtových nodov podporujúcich rovnakú virtualizačnú platformu
13. Sieťové prepojenie nodov riešenia dodávateľ musí zabezpečiť redundantné prepojenie nódov riešenia v rámci lokality na úrovni 10Gbit prostredníctvom certifikovaných sieťových prvkov k danému riešeniu
14. Úroveň zabezpečenia dát: NOD / riešenie RAID / RAIN
15. Chladenie redundantné ventilátory, vymeniteľné za chodu
16. Napájanie redundantné zdroje, vymeniteľné za chodu, min. účinnosť 94%
17 . Predporuchová záruka minimálne na HDD a RAM
18 Záruka minimálne 7 rokov bezplatný servis na hardvér s podporou 24x7 a s garanciou odstránenia problému do 24 hodín od nahlásenia závady. Minimálne 7 rokov bezplatný prístup k softvérovým aktualizáciám.
Pokračovanie bodu 18. Minimálne 7 rokov bezplatný prístup k softvérovým aktualizáciám.
19.Potrebná virtualizácia licencovaná per fyz.CPU HW kompatibilita s 32bit a 64bit serverami od rôznych výrobcov. Vysoká dostupnosť. Live migrácia VM naprieč virtualizačnými nodmi (servermi) bez výpadku servisov a užívateľov.
20. Inštalácia požadujeme celkovú implementáciu riešenia certifikovaným partnerom na mieste implementácie
21. Vyhotovenie max. 1U/NOD, súčasťou musia byť aj koľajnice na montáž do racku
22. Školenie zaškolenie na hardvér a softvér: 2 človekodni v rozsahu 2 pracovných dní pre celé riešenie
 2. Virtualizačný softvér
Funkcia
Z dôvodu rozširovanie existujúcej licencie požadujeme: VMware vSphere Standard 1 Processor 5yr E-LTU
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Virtualizačný softvér kus 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Licencovanie per server
2. Podpora najmenej 5 rokov 24x7
3. Kompatibilita s virtualizačným softvérom hyperkonvergovaného NODu
 3. VTL zariadenie pre zálohy
Funkcia
VTL zariadenie pre zålohy VM
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
VTL zariadenie pre zálohy kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Trieda zariadenia Backup to Disk zariadenie s inline deduplikáciou
2. Kompatibilita Natívna podpora Simplivity zálohovania deduplikáciou dát na zdrojovom systéme Podpora VEEAM Backup and Replication pomocou API rozhrania
3. Vyhotovenie max. 2U, súčasťou musia byť aj príslušenstvo na montáž do racku
4. Kapacita 24 TB RAW
5. Zabezpečenie dát RAID6 alebo ekvivalent Šifrovanie dát na úrovni zariadenia
6. Konektivita 4x 1Gbps Ethernet port, 1 x 10Gb 2port sieťový adaptér (SFP+) vrátane 10Gb DAC 3m káblov na pripojenie do LAN
7. Inštalácia požadujeme celkovú implementáciu rozšírenia (certifikovaným partnerom alebo výrobcom)
8. Záruka 5 rokov bezplatný servis na hardvér a softvér s opravou do 24 hodín od nahlásenia prípadu s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7.
 4. Rozširenie zálohovacieho SW
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozširenie zálohovacieho SW kus 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozširenie existujüceho prostredia VEEAM V BR VEEAM VBR Enterprise Plus 1xCPU Socket
SW Podpora 5 rkov SW podpora
 5. LAN prepínač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LAN prepínač kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Trieda zariadenia L2/L3 LAN prepínač
2. Minimálny počet metalických portov 24x 1Gb RJ-45
3. Minimálny počet optických  portov 6x SFP+ 10Gb
4. Minimálna celková priepustnosť prepínača 168 Gbps
5. Podpora VLUN VLAN podľa IEEE 802.1Q: 4000 aktívnych VLAN
6. Stohovanie prepínačov Min. 4 prepínače v stacku s podporou LACP
7. Podpora protokolov a vlastností Jumbo Frame, IEEE 802.1s - Multiple spanning tree, IEEE 802.3ad LACP, NTP
8. Príslušenstvo 1 ks DAC kábel 10G SFP+ 0,5m
9. Napájanie Redundantné napájacie zdroje
10. Správa zariadenia CLI s podporou SSH, grafické rozhranie na správu a monitoring
11. Inštalácia požadujeme inštaláciu a konfiguráciu prepínačov podľa požiadaviek obstarávateľa (certifikovaným partnerom)
 6. Školenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školenie pre 4 osoby deň 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. VMware VMware školenia: 2 účastníci x 5-dňové školenie administrátorov
2. Simplivity Simplivity školenie: 2účastníci x 2-dňové školenie administrátorov24x 1Gb RJ-45
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto Zmluvy je záväzok dodávateľa dodať Kupujúcemu rozširujúci hyperkonvergovaný NOD, virtualizačný softvér, VTL zariadenie pre zálohy a LAN prepínač zodpovedajúce minimálnym funkčným a technickým požiadavkám stanoveným Kupujúcim, zabezpečiť ich inštaláciu a uvedenie do prevádzky u Kupujúceho a zaškolenie určených zamestnancov Kupujúceho ohľadne ich používania.
2. Kupujúci doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do 24 hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru.
3. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky, náklady inštalácie, zaškolenia zamestnancov Kupujúceho a uvedenie predmetu Zmluvy do prevádzky v prostredí Kupujúceho, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Kupujúcemu do siedmich (7) pracovných dní od jej doručenia.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet Zmluvy riadne, včas a s náležitou odbornou starostlivosťou, tak, aby dielo vyhovovalo všetkým príslušným normám a predpisom a v súlade s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve.
5. Predmet Zmluvy sa považuje za riadne dodaný po jeho inštalácii, zaškolení zamestnancov dodávateľa a jeho uvedení do prevádzky v mieste dodania. Predmet Zmluvy sa považuje za dodaný len v prípade funkčnosti riešenia ako celku. Dodávateľ berie na vedomie, že dodanie predmetu Zmluvy podlieha schváleniu Kupujúcim.
6. Dodávateľ berie na vedomie, že dodanie predmetu Zmluvy podlieha schváleniu Kupujúcim. O schválení a odovzdaní predmetu Zmluvy bude vyhotovený preberací protokol.
7. Dodávateľ poskytuje na predmet Zmluvy záruku v rozsahu a za podmienok uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii.
8. Súčasťou dodávky bude príslušná dokumentácia k predmetu Zmluvy potrebná na užívanie predmetu Zmluvy v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi dodávaná výrobcom.
9. Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok uvedených v tejto zmluve dodať používateľovi nevýhradnú, neprevoditeľnú a časovo neobmedzenú licenciu na softvér, ktorý je predmetom Zmluvy za podmienok stanovených výrobcom.
10. Dodávateľ vyhlasuje, že predmetom plnenia podľa Zmluvy neporušuje autorské práva iných osôb a je oprávnený s autorskými právami, ktoré sú predmetom Zmluvy nakladať.Pre prípad porušenia autorských práv dodávateľom, je dodávateľ povinný: i. ak uplatní voči Kupujúcemu tretia osoba nároky z neoprávneného použitia licencie alebo iné nároky, bezodkladne obstarať na svoje náklady od takejto tretej osoby súhlas na používanie alebo postúpenie práv na používanie licencie, a to v rozsahu a pre spôsob používania vyplývajúci z tejto Zmluvy ii. nahradiť Kupujúcemu škodu v zmysle § 373 a nasl.OBZ
11. Cena za licenciu na softvér, ktorý je predmetom Zmluvy, je zahrnutá v celkovej cene za dodanie predmetu Zmluvy.
12. Cena za dodanie predmetu Zmluvy je pevne určená, maximálna a konečná, ktorá zahŕňa všetky položky požadovaného rozsahu predmetu plnenia, vrátane licenčných poplatkov, záručného servisu, podpory a údržby, ako aj akékoľvek iné náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu Zmluvy.
13. Omeškanie dodávateľa s odstránením vady predmetu Zmluvy počas trvania záručnej doby v dodatočnej lehote určenej Kupujúcim, ktorá nebude kratšia ako 10 dní sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu Zmluvy alebo odstránením vád predmetu Zmluvy počas trvania záručnej doby je Kupujúci oprávnený na sankcie (zmluvnú pokutu) podľa OPET. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Kupujúceho na náhradu škody, pričom škodou sa v tomto prípade rozumejú aj náklady Kupujúceho na zabezpečenie omeškanej povinnosti dodávateľa u iného poskytovateľa.
14. Dodávateľ je povinný zachovávať dôvernosť všetkých informácií, údajov a dokumentov o Kupujúcom, jeho zamestnancoch a/alebo činnosti, ktoré získa v súvislosti s činnosťami vykonávanými alebo poskytovanými pre Kupujúceho alebo v súvislosti s plnením predmetu tejto Zmluvy a zaväzuje sa tieto nezverejniť ani nesprístupniť tretej osobe.
pokračovanie 14.: Dodávateľ sa ďalej zaväzuje zaobchádzať s informáciami získanými počas plnenia predmetu tejto Zmluvy a s obsahom všetkých dokumentov poskytnutých alebo sprístupnených podľa tejto Zmluvy ako s dôvernými informáciami a zabezpečiť ich ochranu pred tretími osobami v súlade s § 17 a § 271 Obchodného zákonníka. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať povinnosti vyplývajúce mu z tohto bodu Zmluvy aj po skončení tejto Zmluvy.
15. Práva a povinnosti výslovnej neupravené v tejto Zmluve sa spravujú Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska verzia 3.6, účinná od 1.7.2019, ktoré tvoria neoddeliteľnú prílohu tejto Zmluvy.
16. Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra.  Dodávateľ je po dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Kupujúcemu na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom
pokračovanie 16.: uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Kupujúcemu bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedeným na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Kupujúci právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
17. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
18. Dodávateľ je povinný predložiť konkrétnu funkčnú a technickú špecifikáciu dodávaného predmetu Zmluvy, ktorá je v súlade s minimálnymi požadovanými technickými a funkčnými parametrami predmetu Zmluvy, s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených položiek do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
19. Kupujúci upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá Dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
20. Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu tejto Zmluvy.
21. Dodávateľ doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na poskytovaní predmetu Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
22. Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka.
23. Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa, prostredníctvom ktorého nepreukazoval splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia § 33 resp. ustanovenia § 34 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy.
24. Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), preukázať Kupujúcemu, že tento subdodávateľ spĺňa podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zároveň je dodávateľ povinný aktualizovať zoznam subdodávateľov.
25. Porušenie povinností Dodávateľa uvedených vyššie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností.
26. Ak je dodávateľ registrovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v Slovenskej republike, dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Dodávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa
pokračovanie 26.: zákona o DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

18.11.2021 08:00 — 10.02.2022 14:00

1,00 súbor

187 936,41

187 936,41

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.11.2021 09:41

16.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 685
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 15:22 - Vstupná ponuka 187 900,00 € Cena bez DPH
16.11.2021 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 187 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS