• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2021 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202121648

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2021 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202121648

OF-244532

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6013707

Objednávateľ

17335655

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Komárne

Mederčská 39, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plnoautomatický prístroj Afinion™2

multikomplexný analyzátor, diagostika CRP, ACR

  • 38434520-7 - Analyzátory krvi
  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 38500000-0 - Kontrolné a testovacie prístroje
  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj Afinion™2 a príslušenstvo (printer + Barcode reader)
Funkcia
diagnostika HbA1c, skupina lipidov, ACR, CRP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plneautomatický prístroj Afinion 2 - výrobca Abbott ks 1
USB printer kompatibilný s prístrojom Afinion™2 - výrobca Abbott ks 1
Barcode reader kompatibilný s prístojom Afinion™2  výrobca Abbott ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer prístroja 200 mm Š x 186 mm V x 328 mm H
Hmotnosť 3,4 kg
Displej Štandardný farebný LCD displej s podsvietením a integrovaným dotykovým panelom.             Rozlíšenie: 240 x 320 pixelov. Viditeľná plocha: 58 x 77 mm
Fotoaparát 640 x 480 pixelov
Kapacita výsledkov zaznamenáva 500 výsledkov pacientov a 500 kontrolných výsledkov
Kapacita zoznamu operátorov 1000 operátorov
Kapacita databázy kontrolných šarží 100 kontrolných šarží
Aktualizácia SW cez USB flash disk
Komunikačné rozhranie USB 2.0 vysokorýchlostné, Ethernet 10/100 Mbps
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenie obsluhy zariadenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára", nebude verejným obstarávateľom odobratý a následne bude odstúpenie od zmluvy s uvedením negatívnej referencie na dodávateľa.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ je povinný spolu s tovarom dodať objednávateľovi aj všetky potrebné doklady a dokumenty vzťahujúce sa na dodávaný tovar (napr. certifikáty, licencie, záručné listy, návody na použitie a pod.) a to v slovenskom, alebo českom jazyku.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenia diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni v ktorom bol dodaný tovar, resp. poskytnutá služba, resp. zhotovené dielo.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Poskytnutie záruky 5 rokov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Fotoaparát 640 x 480 pixelov
Navrhnutá hodnota Kamera 640 x 480 pixelov

technická špecifikácia hovorí o kamere, nie o fotoaparáte

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mederčská 39 (areál nemocnice), Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

05.11.2021 09:39 — 12.11.2021 13:00

1,00 ks

2 050,00

2 040,00

Do siedmich dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s presným typom a technickou špecifikáciou, ktorá je v súlade s opisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2021 09:40

02.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 533
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2021 10:23 - Vstupná ponuka 2 040,00 € Cena s DPH
27.10.2021 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 2 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS