• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2021 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 10:00

Detail zákazky Z202121638

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2021 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 10:00

Základné údaje

Z202121638

OF-244912

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6038306

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

46555731

COMPY-COM spol. s r.o.

Zgútha Vrbického 848/6, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

SSD disky

SSD disk

  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30233100-2 - Počítačové pamäťové jednotky
  • 32580000-2 - Dátové zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SSD disk
Funkcia
SSD disk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SSD disk ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ disku SSD interný
Typ pamäte 3D TLC
Kapacita aspoň 960 GB
Rozhranie SATA III 6 Gbit/s
Formát disku 2,5’’ (7 mm výška)
Stredná doba medzi poruchami (MTBF) aspoň 2000000 h
Prevedenie disku enterprise (24/7 prevádzka, vhodné do pracovných staníc, serverov a diskových polí)
Sekvenčné čítanie aspoň 555 MB/s
Sekvenčný zápis aspoň 525 MB/s
Náhodné čítanie (4 KB) aspoň 98000 IOPS
Náhodný zápis (4 KB) aspoň 70000 IOPS
Životnosť aspoň 2278 TBW
Záruka aspoň 60 mesiacov
Dodatočné požiadavky dodané disky musia byť rovnaké a budú súčasťou diskových polí postavených na Kingston SSD 960GB Data Centre DC500M (Mixed Use) Enterprise SATA (SEDC500M/960G), s ktorými musia byť plne kompatibilné
Špecifikácii vyhovuje napríklad Kingston SSD 960GB Data Centre DC500M (Mixed Use) Enterprise SATA (SEDC500M/960G)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane popisu technických parametrov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Požaduje sa na faktúre rozpísať ceny na jednotlivé položky.
Záručná doba sa požaduje minimálne 24 mesiacov, pokiaľ nie je priamo pri položke definovaná iná doba záruky.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužívaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa len ako Nový, doposiaľ nepoužitý Tovar v originálnom balení.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Fakulta riadenia a informatiky, Katedra informatiky , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

19.11.2021 10:00 — 06.12.2021 14:00

9,00 ks

1 890,00

1 890,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2021 13:15

16.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 505
 23
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2021 20:04 - Vstupná ponuka 1 880,00 € Cena bez DPH
15.11.2021 06:43 - Najvýhodnejšia ponuka 1 869,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS