• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 12:20

Detail zákazky Z202121631

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 12:20

Základné údaje

Z202121631

OF-237602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6020403

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu

Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka respirátorov typ FFP2 bez výdychového ventilu, vyhotovených podľa normy EN 149:2001+A1:2009 resp. GB 2626-2006, resp. GB 2626-2019 . Respirátor musí mať účinnosť filtrácie podľa vyššie uvedenej normy minimálne 94% (FFP2). Respirátor musí byť v zhode s EN 149:2001+A1:2009. Respirátor musí byť označený značkou CE. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava tovaru na miesto plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Účinnosť filtrácie respirátoru podľa normy EN 149:2001+A1:2009 % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Respirátor určený na jednorázové použitie áno
Respirátor s upevnením na gumičky áno
Respirátor s formovateľnou nosovou sponou áno - kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa
Výrobok (respirátor) v zhode s EN 149:2001+A1:2009 typ FFP2 alebo ekvivalentnou normou áno
Označenie typu filtra a normy priamo na výrobku
priliehavosť okraje respirátora musia tesne priliehať na tvár
vnútorná vrstva hypoalergénny materiál
Výrobok označený značkou CE so 4-číslim skúšobne áno, priamo na výrobku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne sklad ŠZM.
Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, bude dodaný jednorázovo, v celom objeme.
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. Respirátor musí byť vo Vyhlásení o zhode zaradený ako OOP podľa (EÚ) 2016/425
Najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a to pred realizovanou dodávkou je dodávateľ povinný predložiť : EÚ vyhlásenie o zhode kde musí byť respirátor zaradený ako OOP podľa 2016/425 , Certifikát EÚ skúšky typu so 4-číslím a technický (produktový) list výrobku v slovenskom alebo českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia minimálne 5ks, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie.
Dodaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite), je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

19.11.2021 14:00

5 000,00 ks

1 460,00

1 460,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.10.2021 09:56

05.11.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 71
 17
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2021 10:07 - Vstupná ponuka 1 460,00 € Cena bez DPH
02.11.2021 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS