• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 08:50

Detail zákazky Z202121620

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 08:50

Základné údaje

Z202121620

OF-244809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6020363

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

46095969

Carl Zeiss Slovakia, s. r. o.

Račianska 12481/77/A, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Štrbinová lampa s digitálnym zobrazením

Štrbinová lampa, digitálne zobrazenie

  • 33122000-1 - Oftalmologické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Štrbinová lampa s digitálnym zobrazením
Funkcia
Štrbinová lampa s digitálnym zobrazením, určená pre oftalmologickú ambulanciu
Zdravotnícke zariadenie pre neinvazívne bezkontaktné vyšetrenie, halogénové osvetlenie zhora/dola s príslušenstvom
Prístroje na vyšetrenie očného pozadia a predného segmentu dospelí/deti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Digitálna fotoštrbinová lampa ks 1
Orientácia štrbiny v minimálnom rozsahu ° 0-180
Šírka štrbiny plynule nastaviteľná v  rozsahu mm 0-12
Dĺžka štrbiny v nastaviteľnom rozsahu mm 0,2-12
Naklopenie štrbiny stupne 0°/5°/10°/15°/20°
Dioptrická korekcia okulárov Dioptrie -8 +8
Digitalizácia - rozlíšenie kamery pixely 17 mega
PC - stanica ks 1
Veľkosť obrazovky " 21
Pevný disk (HDD) MB 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Digitálna fotoštrbinová lampa LED osvetlenie
- Horizontálna difúzia štrbiny
- Modrý filter
- Zelený filter
- Červený filter
- Zväčšenie 6x/10x/16x/25x/40x
- Fixačné svetlo
- Motorizované ovládanie zväčšenia
Digitalizácia Databázový softvér
- Možnosť zhotovovania snímok a videa
Príslušenstvo PC stainca - All In One
- Procesor Intel Core i5 alebo ekvivalent
- Operačný systém Windows 7  alebo ekvivalent
- Stolík s elektrickým zdvihom
- Napájanie elektrického stolíka 230V 50Hz
- nové nepoužívané a nerepasované zariadenie
- aplanačný tonometer + držiak
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
2. Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
3. Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
4. Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
5. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
6. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
7. Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty a vyhlásenie o zhode (neoverené kópie) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
8. Od úspešného dodávateľa požadujeme do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
9. Záručný autorizovaný servis a údržba
10. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
10.1 Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
10.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.3 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.4 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahláseniaporuchy.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- kupujúceho. Rovnakým spôsobom predávajúci pohľadávku voči kupujúcemu nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom predávajúci neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas kupujúceho s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
12. V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu.
13. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
14. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
14.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
14.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
14.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
14.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
14.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
14.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
14.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
15. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
16. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
17. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12.11.2021 07:00 — 17.12.2021 14:00

1,00 celok

34 706,00

34 706,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V súlade s opisom predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2021 15:16

05.11.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2021 07:26 - Vstupná ponuka 34 656,00 € Cena bez DPH
05.11.2021 07:26 - Najvýhodnejšia ponuka 34 656,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS