30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
17315786
2U spol. s r.o.
Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK
Vlajky
Vlajky
Tovar, Služba
1. Vlajky do exteriéru
|
|
---|---|
Funkcia |
Vlajky do exteriéru |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vlajka SR, 80 x 120 cm | ks | 20 | ||
Rozmer | cm | 80 x 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál - | 100% PES, nepáravý |
Uchytenie - | tunel na žrď |
Obšitie - | po obvode dvojitým stehom |
Vlajka do exteriéru | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru |
Špecifikáciou plnenia predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík . |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorým sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného označenia, funkčnej a technickej špecifikácie vzťahujúcej sa ku konkrétnemu dodávanému tovaru |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním |
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy a ani na adresy miest plnenia, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
08.11.2021 08:00 — 19.11.2021 12:00
20,00 kus
256,20
256,20
Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2021 12:26
02.11.2021 08:00
02.11.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2021 15:08 - Vstupná ponuka | 256,20 | € | Cena bez DPH |
01.11.2021 23:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 255,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: