• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 13:50

Detail zákazky Z202121586

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 13:50

Základné údaje

Z202121586

OF-242393

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6018195

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

35887117

Roche Slovensko, s.r.o.

Pribinova 7828/19, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostiká pre imunochémiu pre analyzátor Cobas E411 a Cobas U411

Diagnostiká pre klinickú biochémiu

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické súpravy
Funkcia
Diagnostiká pre klinickú biochémiu spracovávané na prístroji analyzátor Cobas E411 Cobas U411
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elecsys Osteocalcin balenie 9
Elecsys P1NP balenie 23
Elecsys PTH CalSet balenie 2
Elecsys beta-CrossLaps CalSet balenie 2
Elecsys N-MID Osteocalcin CalSet balenie 2
Elecsys P1NP CalSet balenie 2
Elecsys Vitamin D total II CalSet balenie 2
PreciControl HBsAg Gen.2 balenie 1
PreciControl Anti-HBs balenie 1
PreciControl Anti - HCV balenie 1
PreciControl vitamin D totall balenie 2
Elecsys 2010 Assay Tip balenie 7
Elecsys 2010 Assay Cup balenie 7
Elecsys Diluent Universal balenie 2
Elecsys ProCell balenie 20
Elecsys CleanCell balenie 20
Elecsys SysWash balenie 2
Elecsys SysClean balenie 2
Elecsys Vitamín D total II balenie 44
Elecsys beta-CrossLaps balenie 21
Elecsys HBsAg balenie 5
Elecsys anti-HBs balenie 2
Elecsys Anti-HCV II balenie 5
PreciControl Varia balenie 2
Elecsys PTH balenie 7
Combur  Test M balenie 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položky pre Cobas E 411 musia mať pri nákupe minimálne polročnú záruku, do cien diagnostík požadujeme započítať prenájom prístroja Cobas E411 a Cobas U 411 na 12 mesiacov  s požiadavkou dovozu prístrojov, ich zapojenia, ročného servisu, preškolenia pracovníkov pre vykonávanie predmetných výkonov.
Je možné dodať ekvivalent predmetných výrobkov, k tomu je potrebné dodať predmetné prístroje s prepočtom prenájmu na 12 mesiacov do ceny jednotlivých výrobkov (diagnostík) s požiadavkou dovozu prístrojov, ich zapojenia, ročného servisu, preškolenia pracovníkov pre vykonávanie predmetných výkonov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny s DPH.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy na základe priebežnej čiastkovej objednávky zadanej telefonicky alebo e-mailom.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Zásielka(y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia.
Súprava(y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí.
Dodávky tovaru s teplotným monitoringom garantujúcim dodržanie správnej teploty a transport tovaru, potvrdenie o odbornej aplikačnej podpore.
Zabezpečenie možnosti vzdialenej správy pre online riešenie aplikačných či servisných problémov lekárskych prístrojov.
Hotline- aplikačná podpora a riešenie urgentných požiadaviek prostredníctvom vzdialeného prístupu do 2 hod počas pracovných dní od 07,00 do 17,00 hod. Nástup do 48 hod. pri riešení urgentných aplikačných a servisných požiadavkách.
Garantovanie dodávok tovaru do 5 pracovných dní od doručenia objednávky.
Predloženie osvedčenia o distribúcií (potvrdené výrobcom).
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

50 761,73

50 761,73

V zmysle technických vlastností položiek opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2021 11:46

04.11.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2021 12:04 - Vstupná ponuka 50 761,73 € Cena bez DPH
28.10.2021 12:04 - Najvýhodnejšia ponuka 50 761,73 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS