• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202121577

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202121577

OF-244797

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022835

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny spotrebný materiál

špeciálny spotrebný materiál, výrobky

  • 39230000-3 - Špeciálne výrobky
  • 38432200-4 - Chromatografy
  • 38432000-2 - Prístroje na rozbory
  • 31711000-3 - Elektronický spotrebný materiál
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje
  • 31731000-9 - Elektrotechnický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu do prístroja Kvapalinový chromatograf na analýzu pesticídov - Agilent LC 1260 Infinity II System, Agilent Triple Quadrupole 6470 LC/MS , ktorý je vo vlastníctve verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je obstarávaný pre potreby Projektu, ktorý sa implementuje na základe zmluvy s Agentúrou pre výskum a vývoj.
Predmet zákazky pozostáva z dodania špeciálneho spotrebného materiálu pre potreby predmetného projektu podľa špecifikácie verejného obstarávateľa ako objednávateľa /ďalej len objednávateľ/ v požadovanom množstve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Špeciálny spotrebný materiál pre Kvapalinový chromatograf na analýzu pesticídov - Agilent LC 1260 Infinity II System, Agilent Triple Quadrupole 6470 LC/MS pre potreby Projektu v nasledovnej skladbe: súbor 1
1.1 Ion injector, 180mm, 0,6mm ID, Dielec ks 1
1.2 Chomatografická kolóna POROSHELL 120 EC C18 2,7um, 10x50mm ks 1
1.3 Extrakčné kolónky, sorbent 500mg bal. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Špeciálny spotrebný materiál pre Kvapalinový chromatograf na analýzu pesticídov - Agilent LC 1260 Infinity II System, Agilent Triple Quadrupole 6470 LC/MS pre potreby Projektu v rozsahu bodov 1.1 - 1.3 Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k prístroju - Kvapalinový chromatograf na analýzu pesticídov - Agilent LC 1260 Infinity II System, Agilent Triple Quadrupole 6470 LC/MS
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa použitie originálneho, doposiaľ nepoužitého tovaru.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dopravu tovaru a jeho inštaláciu /ak je uplatniteľné/ na miesto dodania zabezpečuje dodávateľ.
Cena predmetu zákazky zahŕňa cenu za dodávku špeciálneho spotrebného materiálu (stanovenú na základe jednotkových cien jednotlivých tovarov/položiek predmetu zákazky) vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (dopravné náklady na miesto dodania, balné, poštovné, iné súvisiace náklady spojené s dodaním predmetu zákazky) a požadovaného počtu/množstva jednotlivých položiek/tovarov tvoriacich predmet zákazky (stanovených objednávateľom).
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH a sumárne vo vzťahu k jednotlivým prístrojom v EUR bez DPH, sadzba DPH a v EUR s DPH .
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla Zmluvy a čísla/kódu a názvu súvisiaceho Projektu, ktorý bude dodávateľovi oznámený do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzatvorenia Zmluvy.
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné  miesta.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od Zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné do 30 kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za predpokladu dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Zmluvy
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

10.11.2021 08:00 — 29.11.2021 15:00

1,00 súbor

3 600,00

3 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu zmluvy (špecifikácie tovaru - výrobca, obchodný názov a typ, ak je uplatniteľné, veľkosť balenia) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2021 12:23

08.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 837
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2021 14:15 - Vstupná ponuka 3 588,00 € Cena s DPH
07.11.2021 12:09 - Najvýhodnejšia ponuka 3 587,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS