• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202121552

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202121552

OF-244159

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022833

Objednávateľ

00313114

Mesto Trnava

Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK

Dodávateľ

46989064

Next Form, spol. s r.o.

Priehradná 3, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Formuláre určené pre automatické spracovanie a obálkovanie pre bezobálkovú korešpondenciu (OPM)

formulár, obálkovanie

  • 22820000-4 - Formuláre
  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Formulár pre obálkovanie formát A4 s doručenkou do vlastných rúk, opakované doručenie, na potlač miestnych daní a komunálneho odpadu
Funkcia
Potlač miestnych daní a komunálneho odpadu, doručenka musí byť schválená Slovenskou poštou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formulár formát A4 kus 25 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka tlačovej plochy na strane s doručenkou 195 mm
Rozmer obálky po zložení a zlepení formulára 210 x 100 mm
Prevedenie:
- Výsledná obálka pre doručovanie Slovenskou poštou - do vlastných rúk s opakovaným doručením
- Po stranách formulára po zložení je vytlačené: "Tu odtrhnúť".
- Doručenka na zloženej obálke - perforácia pre oddelenie z obálky.
- Počet bodov uchytenia doručenky k obálke - min 2.
- Formuláre budú mať jednostranovú potlač čiernou farbou
 2. Formulár pre obálkovanie formát B4 s doručenkou do vlastných rúk, opakované doručenie, na potlač miestnych daní a komunálneho odpadu
Funkcia
Potlač miestnych daní a komunálneho odpadu, doručenka musí byť schválená Slovenskou poštou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formulár formát B4 ks 25 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka tlačovej plochy na strane s doručenkou 235 mm
Rozmer obálky po zložení a zlepení formulára 256 x 127 mm
Prevedenie:
- Výsledná obálka pre doručovanie Slovenskou poštou do vlastných rúk s opakovaným doručením.
- Po stranách formulára po zložení je vytlačené: "Tu odtrhnúť".
- Doručenka na zloženej obálke - perforácia pre oddelenie z obálky.
- Počet bodov uchytenia doručenky k obálke - min 2.
- Formuláre budú mať jednostranovú potlač - čiernou farbou.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar a poskytnúť služby súvisiace s predmetom zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia (Trnava, Trhová ulica 3).
2. Rozumie sa, že dodávateľ predložením ponuky v plnom rozsahu akceptuje podmienky podľa technickej špecifikácie a podľa osobitných požiadaviek na plnenie.
3. Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o presnom dátume a čase dodávky minimálne 3 pracovné dni vopred.
4. Termín dodania formulárov A4 a B4 je najneskôr do 15. 12. 2021. Dodávka predmetu zákazky na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
5. Obálkovanie formulárov zabezpečí dodávateľ v mieste sídla objednávateľa  (Trnava, Trhová ulica 3).
6. Požiadavku na obálkovanie formulárov A4 a B4 oznámi objednávateľ dodávateľovi najneskôr 5 dní vopred, dodávateľ bude na vykonanie obálkovania určeným dátumom viazaný, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Obálkovanie sa uskutoční najneskôr do 30. 6. 2022.
7. Obálkovanie formulárov bude zahrnuté v cene zákazky.
8. Fakturácia predmetu zákazky sa uskutoční po dodaní celého predmetu zákazky.
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa 5 ks vzorov formulárov z každého typu a 5 kusov zaobálkovanch formulárov z každého typu. Dodávateľ je povinný takejto požiadavke objednávateľa vyhovieť do 2 dní od vyžiadania.
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a taktiež si vyhradzuje právo, v prípade dodania poškodeného tovaru, predmetný tovar vrátiť.
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie.
12. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na dodaný tovar v trvaní 24 mesiacov od jeho riadneho a včasného dodania.
13. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...).
14. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi na vyžiadanie podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trhová ulica 3, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.11.2021 08:00 — 15.12.2021 14:00

50 000,00 ks

10 950,00

10 950,00

Viď opis predmetu zákazky a osobitné požiadavky na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2021 11:03

08.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 547
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2021 15:54 - Vstupná ponuka 10 950,00 € Cena bez DPH
03.11.2021 15:54 - Najvýhodnejšia ponuka 10 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS