• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 09:50

Detail zákazky Z202121551

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 09:50

Základné údaje

Z202121551

OF-244849

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6020355

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kopírovací stroj

Kopírka, tlačiareň, skener, fax

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kopírovací stroj
Funkcia
dodávka multifunkčného kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dodávka  multifunkčného kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodávka multifunkčného kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania v nižšie uvedenej špecifikácii: Čiernobiele multifunkčné zariadenie (kopírovací stroj) s funkciami: sieťová obojstranná laserová tlač formátu A3-A6, triedenie, 4x zásobník, bočný odkladač, pojazdný podstavec, skener, fax
Technológia tlače laserová
ovládanie dotykový display farebný minimálne 10,1 uhlopriečka
Tlačiareň
Formát tlače A3/ A4
Optické rozlíšenie max. 1200 x 1200 dpi
Rýchlosť tlače min. 25 strán/min
Automatická duplexná tlač áno
Gramáž papiera: 52 - 300 g / m2,
Celková kapacita vstupných zásobníkov min. 550 listov
Počet vstupných zásobníkov 4 x 550 univerzálne A6 - A3
Bočný zásobník min. 100 listov
pamäť celkom 2GB
Pevný disk min. 320GB
Sieťová tlač áno
Výstupná priehradka 125 listov
Triedenie dokumentov áno
Zahrievací čas do 18  sec.
Rozhranie Ethernet 10base-T/100base-TX/1000base-T, USB Host I/F typ A, USB Device I/F typ  B, Obojsmer. IEEE 1284/ECP, Bezdrôt. LAN (IEEE 802.11 a/b/g/n), 2. sieťový port
Podporované OS Win7/XP,Win2003,2008 server
pokračovanie ® Linux, IBM® AIX, 7.6 LTSR, 7.15 LTSR, VirtualApps/Desktops 7 1912 LTSR alebo novší, SAP® R/3®, SAP® S/4®
Kopírka
Počet kópii max. 999 kópií
Optické rozlíšenie max. 600 dpi
Zoom 25-400 % (krok 1 %)
Skener
Rýchlosť skenovania (ARDF) 80 obr./min. (200/300 dpi)
Rýchlosť skenovania (SPDF) Simpl. 120 / Dupl. 240 obr./min.
Rozlíšenie (max.) 600 dpi
Typy súborov Jednostr. TIFF, Jednostr. JPEG, Jednostranné PDF, Jednostr. vys. kompr. PDF, Jednostr. PDF-A, Viacstr. TIFF, Viacstr. PDF, Vícestr. vys. kompr. PDF, Viacstr. PDF-A
Režimy skenovania E-mail, USB, SD karta, URL, FTP, SMB
Fax
Okruh (Circuit) PSTN (JTS), PBX (PÚ)
Rýchlosť vysielania 2 sekundy
Rýchlosť modemu (max.) 33,6 Kb⁄s
Rozlíšenie štd. 8×3,85 riad.⁄mm, 200×100 dpi, 8×7,7 riad.⁄mm, 200×200 dpi
Rozlíšenie vol. 16 × 15,4 riadkov/mm, 400 × 400 dpi
Metódy kompresie MH, MR, MMR, JBIG
Pamäť (štd.) 4 MB (320 str.)
Pamäť (max.) 60 MB (4 800 str.)
Príslušenstvo
Toner 2 ks  čierne tonery (24 000 výtlačkov)
Pojazdný podstavec áno
Odporúčané formáty papiera A3, A4, A5, A6, B4, B5, B6, Obálky
Typy papiera Normálny papier, Recyklovaný papier, Špeciálny papier, Farebný papier, Hlavičkový papier, Kartón, Predtlačený papier, Bankový papier, Poťahovaný papier, Obálky, Štítkový papier, OHP fólie
Ekológia
Príkon: max. 1 600 W
Spotreba energie: prevádzka 446 W
Spotreba energie: pripravené 56,4 W
Spotreba energie: spánok 0,57 W
TEC* 0,29 kWh/týždeň
dovoz, inštalácia a zaškolenie na mieste dodania áno
ako napríklad kopírovací stroj RICOH IM 2500(A)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, zaškolenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania
2. Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy a uvedením značky , typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne splnenie predmetu zmluvy.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Nový doposiaľ nepoužitý tovar.
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku.
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruka výrobné čísla . Záručná doba nesmie byť  kratšia  ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom.
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
8.Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady.
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely.
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
16.Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12.
Ak opis predmetu zákazky vedie k jedinému výrobcovi objednávateľ umožňuje aj ekvivalentne iný tovar a to s minimálne rovnakými alebo vyššími technickými parametrami ako sú uvedené v predmete tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

25.11.2021 07:54 — 26.11.2021 07:55

1,00 kpl

4 000,00

3 333,33

Špecifikované v osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2021 13:14

05.11.2021 08:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2021 09:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2021 14:16 - Vstupná ponuka 3 996,00 € Cena s DPH
28.10.2021 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka 3 996,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS