• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 14:10

Detail zákazky Z202121548

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 14:10

Základné údaje

Z202121548

OF-244731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6040732

Objednávateľ

00329061

Mesto Gelnica

Banícke námestie 4, Gelnica, 05601, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie 2022

dodávka a distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zmluvy je dodanie elektrickej energie do 28 odberných miest (OM) špecifikovaných Odberateľom, na obdobie 1 roka  t.j. od 1.1.2022 do 31.12.2022, vrátane prevzatia  zodpovednosti za odchýlku Odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy vo všetkých OM a zabezpečenie distribúcie a prepravy  podľa predmetu zákazky do odberných miest  Odberateľa v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len PDS).
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb a prepravy  do odberných miest musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade so všeobecne platnými právnymi predpismi SR  v platnom znení počas celej zmluvnej doby, t. j. od 1.1.2022 do 31.12.2022.
Predmetom zákazky je dodanie elektrickej energie do 28 odberných miest (OM), z toho je 11 OM - verejné osvetlenie. OM 01 až OM 26 a OM 28 sú v napäťovej úrovni NN; OM č. 27 je v napäťovej úrovni VN;
Objednávateľ obstaráva dodávku elektrickej energie aj do jedného  OM (28)  pre svoju príspevkovú organizáciu. Príspevková organizácia je platcom DPH, čo sa zohľadní v  individuálnej samostatnej zmluve  o združenej dodávke elektrickej energie medzi Dodávateľom a príspevkovou organizáciou Objednávateľa, pre ktorú sa touto  zmluvou  zabezpečuje dodávka elektrickej energie.
Pojmy Odberateľ a Objednávateľ uvádzané v texte tejto zmluvy treba považovať za identické a používajú sa alternatívne. Pojem Objednávateľ vychádza z názvoslovia OPET a pojem Odberateľ z názvoslovia používaného v Energetických predpisoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba na rok celkovo na základe skutočného odberu v roku 2020. Z toho: MWh 464,146
Predpokladaná spotreba na rok- vysoký tarif (VT) MWh 244,635
Predpokladaná spotreba na rok - nízky tarif (NT) MWh 186,064
Predpokladaná spotreba na rok - stredný tarif MWh 33,28
Predpokladaná spotreba na rok - jednotarif MWh 0,167
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
P.č. OM/ Názov OM/Adresa/ číslo OM/ istič/počet fáz EIC/ distribučná sadzba
OM 01 /Mestský úrad/ Banícke námestie 4, 294676/40 A/ 3F 24ZVS0000044848I/ X3 - C2 (TDO2)
OM 01- predpokladaná spotreba na rok v MWh VT/NT/ST 14,096/ 11,092/ 10,405
OM 01/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 02/ Klub dôchodcov 1/Banícke námestie 9/ 294679/ 25 A/ 3F 24ZVS0000044866G/ X3-C2(TDO2)
OM 02- predpokladaná spotreba na rok v MWh VT/NT 0,116/  0,017
OM 02/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, ročné vyúčtovanie
OM 03/CO sklad/ Háj 38/ 294850/ 25 A/ 3F 24ZVS0000045920V/ X3-C2(TDO2)
OM 03- predpokladaná spotreba na rok v MWh VT/NT 0,000/     0,000
OM 03/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, ročné vyúčtovanie
OM 04/ Charita/ Slovenská 66/ 294879/ 25 A/ 3F 24ZVS0000046093Z/ X3-C2(TDO2)
OM 04- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT 3,604/  2,047
OM 04/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 05/ Hasičská stanica/ Požiarnicka 9/ 294912/ 20 A/ 3F 24ZVS0000046291V/ X3-C2(TDO2)
OM 05- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT/ST 5,742/  2,251/  2,980
OM 05/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 06/ Mestská knižnica/ Slovenská 1/ 287085/ 25 A/ 3F 24ZVS0000039966U/ X3-C2(TDO2)
OM 06- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT 2,748/   1,195
OM 06/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, ročné vyúčtovanie
OM 07/ Agitač. Stred.- AŠK/ Žakarovská 2/482/ 633590/ 50 A/ 3F 24ZVS00006268980/ X3-C2(TDO2)
OM 07- predpokladaná spotreba na rok v MWh VT/NT/ST 2,980/  0,884/  1,308
OM 07/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 08/ Materská škola 1/ Slovenská 49/ 294870/  16 A / 3F 24ZVS0000046041H/ X3-C2(TDO2)
OM 08- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT 2,729/   0,920
OM 08/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 09/ Školská jedáleň/ Slovenská 51/ 294891/ 32 A/ 3F 24ZVS00000461552/ X3-C2(TDO2)
OM 09- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT 4,638/   1,332
OM 09/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 10/ Klub dôchodcov 2 MH / Žakarovská 2/ 633714/ 20 A / 3F 24ZVS00006270647/ X3-C2(TDO2)
OM 10- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT/ST 6,755/  4,494/   3,406
OM 10/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 11/ Banícke múzeum 1/ Banícke námestie 8/ 294682/40 A  / 3F 24ZVS0000044894B/ X3-C2 (TDO3)
OM 11- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT 1,729/   41,709
OM 11/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 12/ Banícke múzeum 2/ Banícke námestie 8/  294685/ 25 A/ 3F 24ZVS0000044912Z/ X3-C2 (TDO3)
OM 12- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT 0,393/    25,486
OM 12/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 13/ Materská škola 2/ Hlavná 117/ 294826/ 50A / 3F 24ZVS0000045804X / X3-C2 (TDO1)
OM 13- predpokladaná spotreba na rok v MWh VT/NT/ST 3,483/   1,599/  3,210
OM 13/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 14/ Kancelária TSP/ SNP 20/ 685906/ 15 A/  1F 24ZVS00006870907/ X3-C2 (TDO2)
OM 14- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT 0,757/   0,567
OM 14/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, ročné vyúčtovanie
OM 15/ Predajňa potravín/ Žakarovská 2/ 329207/ 40 A/ 3F 24ZVS0000008631A/ X3-C2(TDO1)
OM 15- predpokladaná spotreba na  rok v MWh JT 0,167
OM 15/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 21.01.2021 - 31.12.2022, ročné vyúčtovanie
OM 16/ Verejné osvetlenie 1/ Tehelná 3/ 294740/20 A/ 3F 24ZVS0000045195W / X3-C2 (TDO1)
OM 16- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT/ST 2,769/  3,310/  0,597
OM 16/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 17/ Verejné osvetlenie 2/ Háj 9018/ 294841/ 30 A/ 3F 24ZVS00000458768 / X3-C2 (TDO1)
OM 17- predpokladaná spotreba na rok v MWh VT 1,646
OM 17/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, ročné vyúčtovanie
OM 18/ Verejné osvetlenie 3/ Partizánska 9000/ 294885/ 20 A/ 3F 24ZVS00000461196 / X3-C2 (TDO1)
OM 18- predpokladaná spotreba na  rokv MWh VT/NT/ST 3,601/  4,274/  0,783
OM 18/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 19/ Verejné osvetlenie 4/ Turzovská 9000/ 294903/ 16 A / 3F 24ZVS00000462273 / X3-C2 (TDO1)
OM 19- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT/ST 4,838/  5,799/  1,054
OM 19/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM20/ Verejné osvetlenie 5/ Športová 8/ 294975/ 20 A/ 3F 24ZVS0000046618P /X3-C2 (TDO1)
OM 20- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT/ST 3,380/  3,821/   0,791
OM 20/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 21/ Verejné osvetlenie 6/ Športová 17/ 295027/ 16A / 3F 24ZVS0000046908G / X3-C2 (TDO1)
OM 21- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT 28,134
OM 21/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, ročné vyúčtovanie
OM 22/ Verejné osvetlenie 7/ Baníc. námestie 9009/ 283565/ 60 A / 3F 24ZVS0000039170Y / X3-C2 (TDO1)
OM 22- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT/ST 2,959/  2,766/ 0,975
OM 22/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 23/Verejné osvetlenie 8/ SNP 20/ 291554/ 32 A/ 3F 24ZVS0000041428I / X3-C2 (TDO1)
OM 23- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT/ST 10,206/  12,080/   2,293
OM 23/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 24/ Verejné osvetlenie 9/ Hnilecká 1/ 294888/ 40 A/ 3F 24ZVS00000461374 / X3-C2(TDO2)
OM 24- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT 0,055/0,063
OM 24/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, ročné vyúčtovanie
OM 25/ Verejné osvetlenie 10/ Turzovská 0/ 672727/ 20 A/ 1F 24ZVS0000669635U / X3-C2 (TDO1)
OM 25- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT 1,388
OM 25/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, ročné vyúčtovanie
OM 26/Verejné osvetlenie 11/ Banícka 6/ 294853/ 50 A / 3F 24ZVS0000045938C / X3-C2
OM 26- predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT/ST 12,337/   35,219/   4,787
OM 26/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 27/ Priemyselný park napäťová hladina VN/ Hlavná 343/50/  675994/ MRK 14 kW- 3 mesačná/ VN 24ZVS00000022555/ X2; VSDS 3T
OM 27 - predpokladaná spotreba na  rok v MWh VT/NT/ ST 1,552/0,139/  0,691
OM 27/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
OM 28/ Zimný štadión/ Športová 36/ 284093/Mesačné vyúčtovanie s priebehovým meraním, považuje sa to za hlavný istič pred meraním; 320 A; 3F 24ZVS0000039361R/X3-C2
OM 28 - predpokladaná spotreba za rok v MWh VT/NT 122,00/   25,00
OM 28/ obdobie plnenia; fakturačné obdobie 01.01.2022 - 31.12.2022, mesačné vyúčtovanie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1 Predmetom zmluvy  (rámcovej dohody) je záväzok Dodávateľa dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých OM   Objednávateľa  a jeho príspevkovej  organizácie (OM 28) za podmienok dohodnutých  v tejto zmluve,  po doručení výzvy najneskôr do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy  a po uzavretí  individuálnej samostatnej zmluvy  s príspevkovou organizáciou.
1.1.1  Plnenie  pre Objednávateľa a stanovené  OM 1 -  OM  27 sa uskutoční  na základe tejto zmluvy  po doručenej výzve a  pre príspevkovú organizáciu  OM 28 na základe  individuálnej samostatnej zmluvy  po doručení výzvy a v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska ( ďalej len "OPET") a v súlade s Osobitnými ustanoveniami o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s dodávkou elektriny.
1.2 Zmluva sa uzatvára na  dobu určitú, Objednávateľ požaduje  plnenie predmetu  zákazky pre každé odberné miesto od 1.1.2022 00:00 hod. do 31.12.2022  24:00 hod..
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať   Objednávateľovi dohodnuté predpokladané množstvo  elektrickej  energie  v režime prenesenej  zodpovednosti za odchýlku  spotreby vo  všetkých  jeho  odberných miestach. Akékoľvek prerušenie  dodávky elektrickej energie  v rozpore s touto zmluvou  a/alebo platnými právnymi predpismi v oblasti energetiky  je pre Objednávateľa  dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
1.4 Dodávateľ berie na vedomie, že v dôsledku organizačných zmien a zmien vynútených zmenou všeobecne záväzných právnych predpisov môže dôjsť k zmene počtu OM uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy (k zvýšeniu resp. zníženiu počtu OM).  Zmeny budú realizované bez sankcií zo strany Dodávateľa. Dodávateľ  dodrží vysúťaženú cenu aj pri prípadnom  doplnení odberného  miesta Objednávateľom.
1.5 Dodaná elektrická energia je taká, ktorá  bola odmeraná meradlami v OM Objednávateľa  v množstve, ktoré Dodávateľovi poskytol PDS.
1.6 Skutočná spotreba elektrickej energie môže byť v inom rozsahu oproti predpokladanej spotrebe za obdobie dodávky elektrickej energie a dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi nijaké poplatky ani sankcie za prečerpanie alebo nedočerpanie predpokladanej spotreby elektrickej energie.
1.7  Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným doterajším  dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sústave. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny Dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom Objednávateľ dáva Dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. Nový dodávateľ zabezpečí pri zmene pôvodného dodávateľa zmenu tak, aby prechod na nového dodávateľa bol plynulý, neprerušený ku dňu 1.1.2022 00:00 hod.
1.8 Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
1.9 Dodávateľ musí umožniť Objednávateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odberných miestach Objednávateľa na WEB stránke Dodávateľa, tzv. elektronický zákaznícky portál.
1.10 Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitnou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude  dostupný na vybavovanie požiadaviek, e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou  plnenia a bude zahrnutá do ceny za predmet zákazky a nebude osobitne spoplatnená.
1.11 Objednávateľ môže požiadať Dodávateľa o úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity zaslaním písomnej žiadosti na adresu Dodávateľa alebo na kontaktnú e-mailovú adresu Dodávateľa. Úprava dohodnutej rezervovanej kapacity sa stáva účinnou po jej vzájomnom písomnom odsúhlasení obidvoma stranami.
1.12 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť  rezervované kapacity (RK) pre všetky OM Objednávateľa dohodnuté touto zmluvou,  úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre dohodnuté OM Objednávateľa na žiadosť Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre OM Objednávateľa na žiadosť Objednávateľa  bez sankcií.
1.13 Dodávateľ a Objednávateľ sa výslovne dohodli, že odpojenie ktoréhokoľvek OM Objednávateľa od zdroja elektrickej energie sa touto zmluvou vylučuje.
2. OSOBITNÉ USTANOVENIA PRE  DODÁVKU ELEKTRICKEJ ENERGIE PRE  PRÍSPEVKOVÚ ORGANIZÁCIU OBJEDNÁVATEĽA
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje uzavrieť individuálnu samostatnú zmluvu o združenej dodávke  elektrickej energie medzi Dodávateľom a príspevkovou organizáciou Objednávateľa,  pre ktorú sa touto kúpnou zmluvou zabezpečila dodávka elektrickej energie na základe výzvy Objednávateľa, po nadobudnutí  účinnosti tejto zmluvy - rámcovej dohody, pričom  podmienky   individuálnej samostatnej zmluvy  budú totožné s podmienkami tejto zmluvy, a to najneskôr do 5 pracovných dní po doručení výzvy.
2.2 Predmetom individuálnej samostatnej  zmluvy bude záväzok Dodávateľa  dodávať elektrinu do odberného miesta príspevkovej organizácie Objednávateľa za podmienok dohodnutých  v tejto Kúpnej zmluve a v súlade s Obchodnými podmienkami  elektronického trhoviska (OPET) a osobitnými  ustanoveniami  o zákazkách  na dodávku elektriny a plynu (OUEP).
2.3  Do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy oznámi Objednávateľ  Dodávateľovi  kontaktnú osobu   príspevkovej organizácie ( tel. kontakt, email), a údaje organizácie, ktoré sú potrebné k uzatvoreniu  individuálnej  samostatnej zmluvy.
3.  CENA
3.1 Cenou sa rozumie cena podľa čl. V. OUEP.
3.2 Dodávateľ  nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou  elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov  súvisiacich s celoštátnymi  legislatívnymi zmenami  a rozhodnutiami   ÚRSO. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude Objednávateľovi  účtovať žiadne fixné poplatky za OM (a to ani pre OM príspevkovej organizácie) , ani žiadne iné poplatky.
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektrickej energie a nebude v sebe zahŕňať žiadne skryté poplatky.
3.4 Dodávateľ zabezpečí na žiadosť Objednávateľa preskúšanie meradiel. V prípade požiadaviek  distribučnej spoločnosti môže  byť pri vybratých odberných miestach  vyúčtovanie spotreby zmenené na mesačné.
4. FAKTURÁCIA
4.1 Zúčtovacím a fakturačným obdobím je  kalendárny mesiac pre odberné miesta OM 01; OM 04 - 05; OM 07 až OM 13; OM16;  OM18 až OM20; OM 22- OM23; OM 26- OM28 .
4.2  U ostatných OM budú platby - výška, počet, termíny preddavkov upresnené a špecifikované s  dodávateľom po uzatvorení  tejto zmluvy. Splatnosť faktúr/predpisov na preddavky je 30 kalendárnych dní od ich vystavenia.
4.3 Dodávateľ bezplatne vystaví faktúry jednotlivo pre každé odberné miesto, každá faktúra bude doručená do miesta sídla Objednávateľa. Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní od dátumu ich vystavenia.
4.4. Ak vzniknú pri fakturácii chyby z  dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych  konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou  a pod., má Objednávateľ a Dodávateľ  nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných položiek.
4.5 Pri vyúčtovaní Dodávateľ uvádza reálny odpočet meradiel, nie odhadný prepočet spotreby.
4.6 Vyúčtovacie faktúry za posledný kalendárny mesiac za OM s mesačným vyúčtovaním a ročné vyúčtovacie faktúry za ostatné OM budú doručené Objednávateľovi najneskôr do 15.1.2023. Úhrada faktúr sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku a úhrady za predmet zákazky budú v mene EURO (€).
4.7  V prípade, že počas zmluvného obdobia dôjde k zmene zúčtovacieho cyklu z mesačného  zálohového na vyúčtovací  mesačný, zálohy na základe vystaveného platobného  kalendára resp. na základe dohody  o platbách budú ukončené  po doručení prvej vyúčtovacej  faktúry pre dotknuté OM.
5. DOKLADY
5.1 Doklady, ktoré je Dodávateľ  povinný predložiť Objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s Objednávateľom na adresu Objednávateľa resp. na mailový kontakt, teda ešte pred samotným   plnením zmluvy:
-  doklad o  povolení ÚRSO  na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky vystavený pre Dodávateľa , resp. doklad, že Dodávateľ pôsobí na slovenskom trhu, s platnou  licenciou na dodávku elektrickej energie
-   platnú zmluvu  uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy a s prevádzkovateľom  prenosovej sústavy  platnú zmluvu o zúčtovaní  odchýlky na celé  obdobie plnenia zákazky, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení  takejto zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy a prevádzkovateľom prenosovej sústavy.
-  vyplnenú a Dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" , tzn. štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.  Rozčlenenie sa vykoná za každé odberné miesto samostatne. Táto kalkulácia bude neoddeliteľnou súčasťou tejto uzatvorenej zmluvy.
- certifikát ISO 9001 pre predaj elektriny/plynu (systém manažérstva kvality spoločnosti) a  certifikát ISO 14001 (environmentálne manažérstvo spoločnosti).
5.2 Dodávateľ poskytne najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom plnenia nasledovné informácie a údaje :
a) platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu ceny za opakované dodanie plnenia
b)  informáciu o spôsobe doručovania písomností
c)  údaje  o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti podľa čl. X, body 10.3 a 10.4 OUEP
d) údaje  o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl. XI OUEP
e)  údaje o mieste, spôsobe a lehote na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov
f) webovú adresu Dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP
5.3 Požadované informácie a údaje poskytne Dodávateľ  v stanovenej lehote v bode 5.1 Objednávateľovi formou samostatného dokumentu, ktorý doručí Objednávateľovi  elektronicky na určenú emailovú adresu.
6. SPOLOČNÉ USTANOVENIA
6.1 Táto Zmluva, Všeobecné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
6.2 Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie  zmluvných podmienok a Objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od Zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od Zmluvy podľa tejto podmienky, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením Zmluvy voči Objednávateľovi žiadne sankcie.
6.3 Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII., bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
6.4 Ak sa zistí po automatickom uzavretí Zmluvy v systéme EKS ET konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona o verejnom obstarávaní, a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený Objednávateľ  od tejto automaticky uzavretej Zmluvy odstúpiť.
6.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podľa predchádzajúceho bodu tejto Zmluvy, Dodávateľ nie je oprávnený uplatniť si voči Objednávateľovi akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto Zmluvy, a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto Zmluvy, a to ani z časti.
6.7 Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2- Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV, bod 4.4).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícke námestie, 4, Gelnica, Gelnica, Košický, Slovenská republika

12

464 146,00 kWh

165 705,60

138 088,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vyžaduje sa predloženie kalkulácie celkovej ceny za každé odberné miesto.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2021 08:42

18.11.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 185
 192
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2021 09:06 - Vstupná ponuka 165 705,00 € Cena s DPH
18.11.2021 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka 165 704,29 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS