• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 09:20

Detail zákazky Z202121471

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 09:20

Základné údaje

Z202121471

OF-242448

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6035513

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

elektrina, elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup silovej elektrickej energie v pásme vysokej tarify (VT) a nízkej tarify (NT) pre odberné miesto (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie.
Predmet zákazky sa požaduje dodávať v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete pre stanovené zmluvné obdobie.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberného miesta odberateľa, zabezpečenie dodávky vrátane distribučných služieb a prevzatie zodpovednosti za odchýlku formou združenej dodávky na zmluvné obdobie 12 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov - vysoká tarifa (VT) - za obdobie od 1.1.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. MWh 958
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov -nízka tarifa (NT) - za obdobie od 1.1.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. MWh 342
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest (OM) 1
EIC: 24ZVS00000024280
Distribučná sadzba: X2
Typ merania: A
Dohodnutý účinník: 0,95 - 1,00
Maximálna rezervovaná kapacita (MRK) 390 kW
Rezervovaná kapacita (RK), Typ: 12 mesiacov 370 kW
Tolerancia odberu elektrickej energie požadujeme: od 80 % do 120 %
Predpokladaný odberový diagram pre rok 2022 (NT+VT) v MWh:
01/2022 114
02/2022 112
03/2022 113
04/2022 108
05/2022 107
06/2022 103
07/2022 103
08/2022 105
09/2022 104
10/2022 105
11/2022 112
12/2022 114
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje, okrem pravidelnej dodávky elektriny do OM objednávateľa a prenosu elektriny od príslušného PDS, prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok.
Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Skutočne odobratá elektrická energia môže mať odchýlku +- 20 % a dodávateľ je povinný zabezpečiť pri tejto tolerancii dodávku elektrickej energie. Cena pri predkladaní kontraktačnej ponuky je stanovená na predpokladané objemy v technickej špecifikácii.
Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia mesačné preddavkové platby vo výške alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby.
Objednávateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 20. dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí. Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 15 dní po dni zdaniteľného plnenia za náklade odpočtu skutočne nameraného množstva odobratej elektriny v OM. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca.
Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene EURO.
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry dodávateľa, má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania objednávateľa.
Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že dodávateľ nepostúpi tretej osobe pohľadávku voči objednávateľovi vyplývajúcu mu z tejto zmluvy.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OUEP.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude objednávateľ považovať: - odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúcie elektrickej energie - ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, do 10 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy, predložiť:
a) zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy.
b) rozpis jednotlivých zložiek ceny - cenu za VT a NT v EUR bez DPH/MWh, cenu za VT a NT v EUR s DPH/MWh, distribučný poplatok, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku elektrickej energie, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.
Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Cena musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou el. energie (min.: silová elektrina NT, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň pre VT a NT, pevná a variabilná zložka za distribúciu vrátane prenosu elektriny VT a NT, tarifa za distribučné straty, tarifa za prevádzkovanie systému, tarifa za systémové služby, odvod do Národného jadrového fondu, spätná jalová energia, cena za rezervovanú kapacitu).
V prípade, že vinou dodávateľa dôjde k prerušeniu, alebo obmedzeniu dodávky elektrickej energie v pracovnom čase (pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod.) na dobu dlhšiu ako 30 minút spolu za celú dĺžku pracovného času v daný deň, má odberateľ právo na náhradu škody za náklady spojené s vyšetrením pacientov avšak minimálne vo výške 500,00 EUR
Objednávateľ požaduje možnosť zvýšenia resp. zníženia Rezervovanej kapacity počas roka.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 01.01.2023 00:00

1 300,00 MWh

315 000,00

315 000,00

Trváme na zadanej technickej špecifikácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2021 08:12

15.11.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 08:13 - Vstupná ponuka 314 990,39 € Cena s DPH
15.11.2021 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka 314 990,39 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS