• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202121468

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2021 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202121468

OF-244694

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6035535

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslo

kancelária, kreslo

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Záťažová stolička Lei 1824 (alebo ekvivalent): pre nepretržité 24hod. prevádzky a pracoviská s náročnými prevádzkovými podmienkami; kreslo pre intenzívne používanie 24 HR
- extra vysoké operadlo a opierka hlavy,
- negatívny - dopredný náklon sedáku pre zlepšenie krvného obehu
- na sedáku a operadle je použitý materiál studená pena - veľmi odolný materiál používaný v automobilovom priemysle
- synchrónna mechanika s päťnásobnou aretáciou
- nastavenie sily protiváhy v rozpätí hmotnosti 60 - 130 kg
- nastavenie výšky sedenia plynovým piestom kolieska s gumovou obručou pre všetky typy podláh
- výškovo nastaviteľné podrúčky s mäkkou dotykovou plochou
- poťah s vysokou odolnosťou, oteruvzdornosť 100.000 cyklov
- pevný 5 ramenný kovový hliníkový kríž kresla
- Nesnímateľný - prešívaný bok vždy v čiernej farbe, ostatné časti sedáku, operadla, predná a zadná plocha čalúnená
- farba: čierna
- Maximálna nosnosť kresla 130 kg
- Výška kresla v závislosti od nastavenia piestu: 120-129 cm
- Výška sedu kresla v závislosti od nastavenia piestu: 44-53 cm
- Šírka kresla s podrúčkami: 64 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní 36 mesiacov.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami, fotografiou (prípadne prospektom). Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať všetky úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Ponúknutý ekvivalentný výrobok dodávateľ predloží už vo vlastnom návrhu plnenia zákazky.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model, so zárukou.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G,Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

22.11.2021 08:22 — 30.11.2021 14:00

1,00 ks

340,00

283,33

Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia uvedie obchodný názov (značku/typ) ponúkaného výrobku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2021 08:34

15.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 189
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2021 09:18 - Vstupná ponuka 340,00 € Cena s DPH
02.11.2021 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 340,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS