• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2021 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 10:45

Detail zákazky Z202121443

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2021 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2021 10:45

Základné údaje

Z202121443

OF-244713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6013647

Objednávateľ

00632414

Centrum sociálnych služieb - NÁDEJ

197, Dolný Lieskov, 01821, SVK

Dodávateľ

45357552

COMFORTA HYGIENE, s.r.o.

Kollárova 88, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Umývačka riadu

Umývačka riadu

  • 39713100-4 - Umývačky riadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Umývačka riadu
Funkcia
Umývačka riadu FG CO - 110 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šírka mm 630 660
Hĺbka mm 740 885
Výška mm 1460 1600
Celkový elektrický príkon kW / V 6,6 / 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita max. 60 košov/hod
Rozmer koša 500 x 500 mm
Úžitková vstupná výška min. 440 mm
Prevedenie jednoplášťové, nerezová oceľ
Bojler tlakový
Základné príslušenstvo:
Kôš na taniere, na poháre a na príbory
Dávkovač umývacieho prostriedku.
Dávkovač oplachovacieho prostriedku
Umývacie čerpadlo
Ostatné príslušenstvo:
1 kus - vstupný predumývací nerezový stôl k predmetnej umývačke riadu so zadným lemom bez spodnej police s lisovanou vaňou, s vedením na koše na pracovnej doske šírka stavaná k naceňovanej umývačke riadu
1 kus - výstupný nerezový stôl k predmetnej umývačke riadu so zadným lemom bez spodnej police, s vedením na koše na pracovnej doske šírka stavaná k naceňovanej umývačke riadu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním tovaru, vrátane demontáže v súčasnosti nainštalovanej umývačky riadu, ktorá bude nahradená novou, dopravy a inštalácie novej umývačky riadu na mieste plnenia, zaškolenia obsluhy
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Záručný a pozáručný servis poskytovaný do 5 pracovných dní od zistenia poruchy na zariadení osobne technikom. Počas záručnej doby s bezplatným príjazdom a diagnostikou.
Úhrada faktúry bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe dodacieho listu, prípadne odovzdávacieho a preberacieho protokolu s potvrdením odovzdania a prevzatia tovaru obidvoma stranami a faktúry s lehotou splatnosti minimálne 30 dní od dátumu doručenia faktúry.
Požadujeme predložiť návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku.
Termín dodania: do 3 týždňov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.00 hod.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ informoval o termíne dodania predmetu plnenia kontaktnú osobu objednávateľa minimálne 3 dni pred dodaním.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa požadované kritériá) po jeho prekontrolovaní má objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo ho vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Nedodržanie všeobecnej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo osobitnej požiadavky na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Na predmet kúpnej zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dodávateľ predloží mailom objednávateľovi aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, neprejaví súčinnosť v procese plnenia, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný Lieskov 197, Dolný Lieskov, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

09.11.2021 08:00 — 30.11.2021 13:00

1,00 ks

3 278,40

2 732,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2021 10:47

02.11.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 63
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 10:55 - Vstupná ponuka 3 240,00 € Cena s DPH
26.10.2021 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 3 192,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS