• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 09:55

Detail zákazky Z202121436

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2021 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2021 09:55

Základné údaje

Z202121436

OF-244521

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6020371

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

47687410

dotFive s.r.o.

Pribinova 4, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvér na prevod hlasu na písaný text pre ÚDZS

softvér, hlas, licencie, inštalácie, text

  • 48314000-2 - Softvérový balík na rozoznávanie hlasu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvér na prevod hlasu na písaný text
Funkcia
Softvér na prevod hlasu na písaný text dodaný vrátane licencií, inštalácie, implementácie, odskúšania funkčnosti a zaškolenia obsluhy na jednotlivých pracoviskách objednávateľa.
Softvér slúži ako náhrada klávesnice, diktovanie textu hlasom. Softvér použiteľný pre všetky štandardné aplikácie, ale predovšetkým pre informačný systém objednávateľa a jeho moduly. Softvér plne funkčný a určený pre OS Windows. Softvér musí byť bez nutnosti pripojenia do externých sietí, prevádzka offline.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multilicencia ks 21 používateľov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Softvér, prevod hlasu na písaný text: OS Windows 8, 8.1, 10 a vyšší
- riešenie na prevod hlasového vstupu na písaný text musí podporovať všetky aplikácie, ktoré natívne podporujú vstup z klávesnice
- lokálne uložené dáta na pracovnej stanici, vrátane licenčného kľúča
- plná funkcionalita riešenia musí byť zabezpečená bez nutnosti pripojenia do externých sietí objednávateľa a dodávateľa
- riešenie musí byť časovo neobmedzené. Licencia musí umožňovať prevádzku bez podmienky dodatočných zmluvných záväzkov - krabicový softvér
- podpora offline a online aktualizácii slovníkov bez dopadu na už vykonané užívateľské zmeny
Riešenie musí obsahovať špecializované medicínske slovníky v slovenskom jazyku pre oblasti: všeobecný medicínsky slovník
- onkologický slovník
- histologický slovník
- patologický slovník
- rádiologický slovník
- slovník všeobecnej slovenčiny
- plné editovanie slovníka, s možnosťou pridania ľubovoľného množstva vlastných slov a preddefinovaných textov
- možnosť vzdialeného zápisu s bezdrôtovým zariadením
- podpora a prepis aj importovaných zvukových záznamov
- možnosť kontroly správne zapísaného textu
- možnosť vypočuť celú nahrávku od začiatku do konca, čítanie celého textu
- možnosť prehrávania od slova, kde je aktuálne umiestnený kurzor
- zvýraznenie prehrávaného slova, čítania textu
- možnosť prepisu textu od umiestnenia kurzora v textovom poli do aplikácie zvolenej používateľom,
- možnosť zafixovania pozície kurzora pre prepis
- možnosť úpravy výsledného textu
- možnosť prepisu skôr zhotovených audio záznamov
- hlasové ovládanie funkcií programu (na začiatku a na konci diktátu, vybraný slovník povelov)
- riešenie musí mať možnosť vytvárania preddefinovaných šablón a ich použitie v texte na hlasový povel
- možnosť zdieľania užívateľských slovníkov v rámci siete objednávateľa
- možnosť pripojiť iné ovládacie HW periférie a ich SW podpora (napr. pedále, tlačidlá na začatie/zastavenie rozpoznávania, a iné)
- nastaviteľná citlivosť záznamového zariadenia, spracovania zvuku, pre odstránenie ruchov z okolia
- vytváranie samostatných užívateľských profilov priamo v riešení
- report, záznam o užívaní/použití riešenia
- umožnená inštalácia na PC prostredníctvom interného administrátora objednávateľa po jeho zaškolení
- prenos licencie pri výmene HW minimálne spôsobom migrácie dát, alebo opätovné použitie licencie na inom počítači
- pri prenose licencie len migráciou dát zabezpečenie náhradnej licencie v prípade zlyhania HW
- bezplatný update slovníkov počas celej doby životnosti/prevádzky aplikácie
Záruka : 12 mesiacov bezplatný záručný servis odo dňa riadneho prevzatia softvéru na všetkých pracoviskách objednávateľa.
- Nástup servisného technika/servisného zásahu na diaľku do 24hod. od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní. Odstránenie poruchy do 48hod. od jej nahlásenia v rámci pracovných dní.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný dodať pre objednávateľa softvér bližšie špecifikovaný vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej len „softvér“). Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti softvéru, ktorého parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom požadované parametre vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy.
1a) Dodávateľ je však povinný dodať softvér kompatibilný s existujúcim zariadením objednávateľa.
2. Predmetom zmluvy je taktiež zabezpečenie bezplatného záručného servisu po dobu minimálne 12 kalendárnych mesiacov odo dňa riadneho prevzatia softvéru na všetkých pracoviskách objednávateľa. Súčasťou dodania softvéru je aj zaškolenie personálu (interného administrátora na ústredí objednávateľa a bežných používateľov v rámci jednotlivých pracovísk objednávateľa), pričom dodávateľ o zaškolení vystaví „potvrdenie o zaškolení“.
3. Zmluvné strany sa zaväzujú do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
4. Adresy miest dodania softvéru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkaný softvér je plne kompatibilný s existujúcimi zariadeniami objednávateľa. V prípade, ak softvér nebude spĺňať všetky požiadavky podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy, nebude kompatibilný s existujúcimi zariadeniami objednávateľa, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
6. Dodávaný softvér musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
7. Kúpna cena kompletnej dodávky softvéru bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte (rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH), ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
8. Celková cena za predmet zmluvy je konečná a nemenná, pričom obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä dopravu na miesto plnenia, inštaláciu a konfiguráciu, otestovanie funkčnosti a zaškolenie zamestnancov objednávateľa, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
9. Softvér bude dodaný na základe písomnej objednávky vystavenej objednávateľom. Písomná objednávka musí obsahovať názov a typové označenie konkrétneho druhu softvéru, množstvo, kúpnu cenu a fakturačné údaje.
10. Termín dodania softvéru sa uskutoční najneskôr do 4 kalendárnych týždňov odo dňa potvrdenia prijatia objednávky dodávateľom v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod na jednotlivých pracoviskách objednávateľa.
11. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania softvéru, resp. jeho časti elektronicky e-mailom na adresu kontaktnej osoby objednávateľa, minimálne dva pracovné dni pred dodaním softvéru a tento termín musí písomne potvrdiť kontaktná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky softvéru, objednávateľ nie je povinný prevziať softvér v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky softvéru znáša dodávateľ.
12. Objednávateľ v deň dodania softvéru preverí, či je dodaný softvér v súlade s požiadavkami vyplývajúcimi zo zmluvy, ako aj objednávkou. Ak softvér nebude vykazovať vady a bude v súlade s požiadavkami vyplývajúcimi zo zmluvy a objednávky, objednávateľ potvrdí prevzatie softvéru podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste a preberacom protokole. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí softvéru a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí softvéru a jeho funkcionalít.
13. Ak objednávateľ v deň dodania softvéru zistí nesúlad dodaného softvéru so zmluvou alebo objednávkou, resp. nefunkčnosť softvéru alebo právne vady softvéru, má právo odmietnuť prevziať dodaný softvér, pričom dodávateľ sa dostáva do omeškania a je povinný dodať softvér, spĺňajúci požiadavky podľa zmluvy a objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. Ak dodávateľ nedodá softvér spĺňajúce požiadavky podľa zmluvy alebo objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
14. Dodávateľ vystaví faktúru až po kompletnom dodaní softvéru a zaškolení pracovníkov objednávateľa na jednotlivých pracoviskách a to do 5 pracovných dní od podpísania posledného dodacieho listu a preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov a preberacích protokolov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa z každého pracoviska objednávateľa.
15. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinne a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu.
16. Súčasťou dodávky je dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisnú dokumentáciu, návod na použitie (manuál v slovenskom jazyku), preberací protokol a protokol o zaškolení.
17. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný softvér nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku uvedenú v zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoviť negatívnu referenciu dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

09.11.2021 11:00 — 07.12.2021 11:00

1,00 zákazka

19 723,20

16 436,00

Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky predložiť prospektový materiál, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností softvéru a jeho funkcionality a podrobný technický opis ponúkaného softvéru s uvedením obchodného názvu resp. typov označenia a údajmi obsahujúcimi technické parametre, funkcionality ponúkaného softvéru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2021 08:42

05.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2021 17:41 - Vstupná ponuka 19 656,00 € Cena s DPH
04.11.2021 19:29 - Najvýhodnejšia ponuka 19 530,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS