• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 16:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 16:20

Detail zákazky Z202121433

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 16:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 16:20

Základné údaje

Z202121433

OF-244362

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6018197

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolové počítače a monitory

osobný počítač, počítač, myš, klávesnica

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolové počítače a monitory
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie stolových počítačov a príslušenstva na kancelársku prácu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC č. 1 ks 15
Monitor č. 1 ks 15
Príslušenstvo ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PC č. 1
Procesor Intel Core i3 alebo Intel Core i5
Pamäť RAM minimálne 8 GB
Interný disk SSD, minimálne 256 GB
Grafická karta interná/externá minimálne 2 GB
Výstupy min. 2 x USB 2.0, min. 2 x USB 3.0, min. DVI, HDMI, LAN
Mechanika minimálne DVD±RW
Zdroj štandard
Skrinka štandard
Operačný sýstém Windows 10 Pro
Klávesnica SK layout, USB drôtová, čierna
Myš Optická USB drôtová, čierna
Monitor č. 1 24“ monitor, s napájacím káblom, kompatibilný na napojenie s dodávaným PC
Príslušenstvo: suchadlá cez hlavu, pripojenie jack 3,5 mm, šnúra minimálne 2 metre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa. V cene je dovoz.
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, vrátane dokladov preukazujúcich splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorázovo.
Požaduje sa záručná doba 36 mesiacov so záručnou opravou.
Požadovaný tovar musí byť nový, nerepasovaný, nikdy nepoužívaný.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.)
Objednávateľ má právo vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Prílohou faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.11.2021 08:00 — 26.11.2021 12:00

1,00 zoznam položiek

10 000,00

8 333,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Počítač: typ, značka, výkonnostné parametre, Monitor: značka, parametre výrobku, Slúchadlá: značka, typ, parametre výrobku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2021 12:42

04.11.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 170
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2021 11:37 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena s DPH
04.11.2021 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka 9 990,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS