30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36534153
LOVTEK, s.r.o.
Slatinská 1705/248, Beluša, 01861, SVK
Pneumatiky pre nákladné motorové vozidlá ŤAHAČ NÁVES N3G T-815 6x6
pneumatika, pneumatiky, plášť, plášte
Tovar, Služba
1. Pneumatiky pre osobné motorové vozidla, určené pre letné obdobie.
|
|
---|---|
Funkcia |
Novovyrobené, doposiaľ nepoužívané, nejazdené, neprotektorované pneumatiky z gumy pre nákladné motorové vozidlá, určené pre celoročné používanie. |
Položka č. 1: Pneumatika KAMA s rozmerom 12,00 R24 NR 701 160/156K TT určená pre nákladné vozidlá |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1: Pneumatika KAMA 12,00R24 NR 701 160/156K TT | ks | 2 | ||
Index nosnosti (Load Index) | LI | 160/156 (4500/4000kg) | ||
Index rýchlosti (Speed Index) | SI | K (110km/h) | ||
Typ/Sezóna | celoročné | celoročné | ||
Segment | nákladné | záberové | ||
Energetický štítok | Palivo - D | Priľnavosť - B | Hlučnosť -76dB |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyžaduje sa dodať pneumatiky s terénnym dezénom, ruskej výroby. | KAMA 12,00R24 NR 701 160/156K TT alebo ekvivalent |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vyžaduje sa dodať pneumatiky nie staršie ako s rokom výroby 2020. |
Požaduje sa, aby dodávateľ poskytol plnenie a dodal tovar jednorazovo a nie po častiach. |
Pneumatiky musia byť homologizované v zmysle predpisu EHK OSN č.30. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu pneumatík, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy (jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH) |
Požaduje sa, aby dodávateľ podľa čl. VI. ods. 6.4.3. Obchodných podmienok elektronického trhoviska časť „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY najmenej tri pracovné dni vopred vyzval kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy prevziať tovar v dohodnutom mieste dodania tovaru v čase, kedy bude tovar k dispozícií na prevzatie objednávateľom. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,00 hod. do 14,00 hod. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pokiaľ pri obhliadke tovaru vykonanej objednávateľom pred prevzatím tovaru bude mať tovar akékoľvek vady, objednávateľ tovar s vadami neprevezme. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Nedodanie tovaru v dohodnutých množstvách a v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.2. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie čl.XII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
04.11.2021 09:59 — 18.11.2021 10:00
2,00 ks
954,80
900,34
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,00 hod. do 14,00 hod.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2021 10:12
28.10.2021 10:15
28.10.2021 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2021 09:50 - Vstupná ponuka | 954,79 | € | Cena s DPH |
28.10.2021 05:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 952,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: