• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 11:50

Detail zákazky Z202121415

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 11:50

Základné údaje

Z202121415

OF-244643

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6018179

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36026506

IBG Slovensko, s.r.o.

Šenkvická cesta 11, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výmena batérií v UPS EATON 5000

výmena batérií, UPS, záložný zdroj

  • 51600000-8 - Inštalácia počítačov a kancelárskeho vybavenia
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborná výmena batérií záložného zdroja
Funkcia
Záložný zdroj UPS EATON 5000 slúži k zabezpečeniu napájania laboratórnej techniky.
Požiadavka výmeny všetkých batérií v záložnom zdroji podľa špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Názov zariadenia: UPS EATON 5000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne realizácie služby kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky.
Pri servisnom zásahu bude využitý nový, doposiaľ nepoužitý tovar, materiál.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Fakturačná adresa bude totožná s adresou miesta plnenia zákazky.
Súčasťou faktúry bude záznam o vykonanom servisnom zásahu s rozpisom vykonaných prác.
Miesto vykonania služby - Liptovský Mikuláš.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Realizácia služby v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 14,30 hod.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

05.11.2021 11:05 — 10.11.2021 15:00

1,00 ks

480,00

400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2021 09:38

04.11.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 564
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2021 17:05 - Vstupná ponuka 480,00 € Cena s DPH
02.11.2021 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka 474,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS