• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 10:40

Detail zákazky Z202121389

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2021 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2021 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2021 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2021 10:40

Základné údaje

Z202121389

OF-219633

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6009116

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46461388

Sanita a technika, s.r.o.

Matice slovenskej 5/612, Sabinov, 08301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistenie a vyčerpanie chemických WC

Čistenie a vyčerpanie chemických WC

  • 98390000-3 - Iné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistenie a vyčerpanie chemických WC
Funkcia
Čistenie a likvidácia odpadu ČOV mobilných toaliet (toitoi) - miesto plnenia zákazky Močiar - Podhorie.  Nespevnená, ťažko prejazdná komunikácia (pole s prudkým stúpaním).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Komplexný servis chemického WC na Močiar - Podhorie. celkový počet opakovaní 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Komplexný servis jedného chemického WC zahŕňa: 1.Vyčerpanie fekálií; 2.Likvidácia odpadu na ČOV; 3.Doplnenie chemickej ekologickej náplne, 4.Doplnenie toaletného papiera; 5.dezinfekcia WC 6. Doprava. Musí byť zabezpečené
V cene sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s poskytnutím "Komplexného servisu chemického WC" vrátane dopravy Musí byť zabezpečené
Dodávateľ musí disponovať technickým prostriedkom umožňujúci prejazd po nespevnenej, ťažko prejazdnej komunikácií (pole) s prudkým stúpaním aj v nepriaznivých poveternostných podmienkach (dážď, sneh). Musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Na faktúre / dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry.
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite, v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi.
Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodá objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať služby podľa tejto zmluvy, a to po celú dobu platnosti a účinnosti tejto zmluvy. Ak v priebehu platnosti a účinnosti tejto zmluvy uplynie poskytovateľovi platnosť oprávnenia na poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy, je povinný si toto oprávnenie obnoviť a túto skutočnosť oznámiť objednávateľovi.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodaciehoblistu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru/dodací list.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
službu realizovať  len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00.
Dodávateľ sa zaväzuje minimalizovať osobný styk pri dodaní predmetu zákazky.  Majte rúšku alebo respirátor. Ak je to možné, poskytnutie služby prebehne bez-kontaktne. V prípade, že máte k dispozícii rukavice, použite ich. Dodávateľ musí strpieť meranie teploty zamestnancov pri doručovaní zásielky.
Interval opakovaných plnení  2x za mesiac (dve objednávky za kalendárny mesiac)
Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej objednávky "Objednávateľa" - 1 jednotiek zmluvného plnenia - 1x Komplexný servis chemického WC na Močiar - Podhorie pri jednej objednávke.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia "objednávky" na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianská cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

02.11.2021 08:48 — 13.12.2021 08:49

1,00 Súbor (podľa technickej špecifikácie)

504,00

504,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2021 08:53

28.10.2021 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2021 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2021 10:02 - Vstupná ponuka 504,00 € Cena s DPH
25.10.2021 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka 504,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS