• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 10:35

Detail zákazky Z202121367

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2021 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2021 10:35

Základné údaje

Z202121367

OF-244563

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6018152

Objednávateľ

17336007

Fakultná nemocnica Nitra

Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK

Dodávateľ

31319459

Porsche Inter Auto Slovakia, spol. s r.o.

Dolnozemská 7, Bratislava, 851 04, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nový osobný automobil Škoda Fabia alebo ekvivalent

osobný automobil, motorové vozidlo,

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nový osobný automobil
Funkcia
Motor: 1,0 TSI, výkon min. 70kW, palivo Benzín BA 95
1. osobný automobil 5 - dverový, Combi
2. stav vozidla - nové nejazdené
3. spĺňajúce všetky uvedené technické špecifikácie , alebo lepšie
4. doprava na miesto plnenia
5. splnenie všetkých osobitých požiadaviek na plnenie
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hmlové svetlá áno
DAB - digitálny rádiopríjem áno
4  reproduktory áno
predné sedadlá výškovo nastaviteľné min. vodiča
nastaviteľný volant áno
Plnohodnotná rezerva na oceľovom disku áno
záruka 5 rokov/100 000km
strešný nosič áno
Funkcia denného svietenia - led áno
Klimatizácia manuálna
Parkovacie senzory vzadu áno
Rádio 6,5" dotykový displej; SD slot, USB
Tónované sklá bočné a zadné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Záruka je minimálne 5 alebo 100 000 kilometrov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nové, nepoužívané vozidlo.
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca vozidiel, o čom doloží doklad do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane zaškolenia min. 1 osoby v rozsahu max. 1 hodiny
Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH...
Dodávateľ garantuje záručný a pozáručný servis
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ nevedel technicky dobre opísať požadovaný model auta, použil presný typ a značku a to znamená, že dodávateľ je oprávnený dodať ekvivalent auta s rovnakými a lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzky schopnosti dodaného vozidla. Ak pri odskúšaní sa zistí vada, objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie vozidla.
Cena vozidla musí byť stanovená vrátane cla, dovoznej prirážky, vykonania predpredajného servisu a dopravy na miesto odberu, prvého zápisu držiteľa motorového vozidla, prípadne ďalších obstarávacích nákladov.
Dodávateľ dodá osobné motorové vozidlo v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciu a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve a súčasťou dodania bude aj dodanie: - osvedčenie o evidencii časť II./technický preukaz,- návod na údržbu v slovenskom jazyku, - výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie,- povinná výbava vozidla v zmysle §16 vyhlášky č. 464/2009 Z. z. so všetkým vybavením v deklarovanom rozsahu podľa daného predpisu a podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar osobné motorové vozidlo bez právnych vád, ktoré by bránili jeho prevzatiu a riadnemu užívaniu.
Úhrada za dodané osobné motorové vozidlo sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu.
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy.
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí osobného motorového vozidla, ktorý spĺňa technické parametre a požiadavky na jeho technické vybavenie v zmysle zmluvy.
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla.
Ak bude faktúra vrátená dodávateľovi lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád.
Povinnosti dodávateľa:
Dodávateľ do 3 dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi miesto odovzdania a prevzatia osobného motorového vozidla a presné sídlo autorizovaného servisu.
Dodávateľ je povinný dodať osobné motorové vozidlo v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako motorové vozidlo nové, nejazdené treťou osobou ani dodávateľom ako predvádzacie alebo služobné vozidlo.
Dodávateľ dodá osobné motorové vozidlo s požadovanými technickými parametrami a v požadovanej výbave s príslušenstvom a dokumentami, ktoré sa viažu k riadnemu odovzdaniu vozidla a k jeho užívaniu.
Záverečné ustanovenia:
Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ.
Účastníci zmluvy sa dohodli, že za závažné porušenia tejto zmluvy sa považuje:
a) také porušenie zmluvy, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu zmluvy,
b) opakované menej závažné porušenie zmluvy, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát,
c) menej závažné porušenie zmluvy, ktoré účastník zmluvy napriek elektronickou poštou doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany.
Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok vpožadovanom rozsahu, kvalite a lehotách
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán
- ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy
- pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi.
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 6, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

08.11.2021 08:00 — 19.11.2021 12:00

1,00 ks

14 500,00

13 000,00

Pre verejného obstarávateľa je dôležitá čo najskoršia lehota dodania.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2021 08:16

04.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 34
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2021 14:39 - Vstupná ponuka 12 300,00 € Cena bez DPH
03.11.2021 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka 12 290,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS