• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 15:37
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2021 12:50

Detail zákazky Z202121339

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2021 15:37
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2021 12:50

Základné údaje

Z202121339

OF-244659

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6030513

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

35771917

Unicorn Business Systems SK s. r. o.

Central 5, Ševčenkova 34, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby technickej podpory pre licencie Oracle na roky 2022 - 2023

technická podpora

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická podpora pre licencie Oracle Partitioning - Processor Perpetual
Funkcia
Technická podpora pre licencie Oracle
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oracle Partitioning - Processor Perpetual, CSI - 17981520 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ podpory Premier Support
podpora 24 mesiacov 01.01.2022 - 31.12.2023
 2. Technická podpora pre licencie Oracle Partitioning - Processor Perpetual
Funkcia
Technická podpora pre licencie Oracle
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oracle Partitioning - Processor Perpetual, CSI - 21339828 ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ podpory Premier Support
podpora 24 mesiacov 01.01.2022 - 31.12.2023
 3. Technická podpora pre licencie Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual
Funkcia
Technická podpora pre licencie Oracle
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual, CSI - 19474412 ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ podpory Premier Support
podpora 24 mesiacov 01.01.2022 - 31.12.2023
 4. Technická podpora pre licencie Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual
Funkcia
Technická podpora pre licencie Oracle
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, CSI - 17983430 ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ podpory Premier Support
podpora 24 mesiacov 01.01.2022 - 31.12.2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.  Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy.
2. Dodávateľ vyhlasuje, že je partnerom spoločnosti Oracle. Partnerstvo dodávateľa musí byť buď dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti Oracle počas celého trvania zmluvy, alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením spoločnosti Oracle v elektronickej podobe do 7 dní odo dňa žiadosti objednávateľa.
3. Služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte objednávateľa vedeného v spoločnosti Oracle, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál spoločnosti Oracle. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb  informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom.
4. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy doručiť písomne objednávateľovi rozpis jednotkových cien každej položky časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu, ktorý bude v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Cenu za predmet zmluvy požaduje objednávateľ rozčleniť na štvrťročné obdobia poskytovania podpory na kalendárne roky 2022 a 2023.
5. Cena za predmet zmluvy bude uhrádzaná v štvrťročných intervaloch a to po uplynutí každého štvrťročného intervalu (obdobia). Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru do 15 dní po uplynutí každého štvrťročného intervalu (obdobia).
6. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 13. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
7. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom.
8. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu.
9. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. v tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy.
10, Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
11. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.
12. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy, Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny.
13. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál spoločnosti Oracle a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 6., na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien.
14. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny.
15. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 6., prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien.
16. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti dodávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

I. Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2023 00:00

1,00 predmet zákazky ako celok

173 000,00

173 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2021 15:37

11.11.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 438
 25
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2021 11:19 - Vstupná ponuka 173 000,00 € Cena bez DPH
11.11.2021 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka 172 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS