30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36632899
ROTOBALANCE s.r.o.
Antolská 2, Banská Štiavnica, 96901, SVK
Tesniaci Krúžok "O" na pneumatiky 365/80 R20
tesnenie, krúžok.
Tovar, Služba
1. O-krúžok (tesniaci krúžok) 20x6 O-Ring (6mm, 6.6 - 20)
|
|
---|---|
Funkcia |
Novovyrobené, doposiaľ nepoužívané O-krúžky (tesniace krúžky) určené na utesnenie bezdušovej pneumatiky 365/80 R20. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobca | Michelin® alebo ekvivalent |
Šírka | 20x6 |
Alternatívna šírka/profil | 6mm, 6.6 - 20 |
Priemer disku | 20" (palcov) |
Dezén | O-Ring |
Typ | O-krúžok (tesniaci krúžok) |
Model | Michelin® R 1681 alebo ekvivalent |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa, aby každý O-krúžok bol nový, nepoužívaný. |
Požaduje sa, aby dodávateľ poskytol plnenie a dodal tovar jednorazovo a nie po častiach. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu krúžkov, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy (jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH) |
Požaduje sa, aby dodávateľ podľa čl. VI. ods. 6.4.3. Obchodných podmienok elektronického trhoviska časť „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY najmenej tri pracovné dni vopred vyzval kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy prevziať tovar v dohodnutom mieste dodania tovaru v čase, kedy bude tovar k dispozícií na prevzatie objednávateľom. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,00 hod. do 13,00 hod. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pokiaľ pri obhliadke tovaru vykonanej objednávateľom pred prevzatím tovaru bude mať tovar akékoľvek vady, objednávateľ tovar s vadami neprevezme. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Nedodanie tovaru v dohodnutých množstvách a v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.2. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie a v požadovanej kvalite. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
Cena za predmet tejto zmluvy v sebe zahŕňa všetky náklady, ktoré s plnením predmetu zmluvy bezprostredne súvisia (napr. jeho doprava do miesta dodania, balné, vykládka atď.) a je konečná. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu , alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru alebo služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar alebo službu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Československej armády 1 (Vojenský útvar 4977), Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
08.11.2021 07:00 — 31.12.2021 12:00
90,00 ks
1 875,00
1 562,50
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu pneumatík, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík. Pre daný predmet zákazky uvedie dodávateľ: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2021 13:46
03.11.2021 14:00
03.11.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2021 17:13 - Vstupná ponuka | 1 848,00 | € | Cena s DPH |
28.10.2021 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: